پیش‌بینی 1000 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زنجان


پیش‌بینی 1000 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تاسیسات فاضلاب شهر زنجان

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده مبلغ 1000 میلیارد ریال اعتبار برای ایجاد تاسیسات فاضلاب در شهر زنجان طی دو سال آینده پیش‌بینی شده است.

مصطفی طاهری ظهر امروز (۲۶ دی‌ماه) در حاشیه بازدید از تاسیسات تصفیه‌خانه‌های آب و فاضلاب شهر زنجان، اظهار کرد: این اعتبار جزو مصوبات سفر رئیس جمهور به استان زنجان بوده و دستور تخصیص آن توسط معاون اول رئیس جمهور به وزیر نیرو صادر شده است.

وی افزود: اعتبار این طرح به ترتیب مبلغ ۶۰۰ میلیارد ریال توسط سازمان برنامه و بودجه، ۲۰۰ میلیارد ریال توسط وزارت نیرو و ۲۰۰ میلیارد ریال نیز از محل اعتبارات استان در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ تامین می‌شود.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به کیفیت مناسب پساب تولیدی در تصفیه‌خانه فاضلاب زنجان، گفت: واحدهای صنعتی جدیدی که به زودی در زنجان استقرار می‌یابند، ملزم به استفاده از پساب تصفیه‌خانه فاضلاب خواهند بود.

این مسئول تصریح کرد: در برابر استفاده از پساب، این واحدهای صنعتی می‌توانند در حوزه توسعه تاسیسات فاضلاب شهر زنجان به اشکال مختلفی همچون سرمایه‌گذاری برای تقویت زیرساخت‌های تصفیه‌خانه و ایجاد شبکه جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب همکاری کنند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: طرح آبرسانی به شهر زنجان نیز که جزو موضوعات اولویت‌دار استان محسوب می‌شود به صورت ویژه در دستور کار قرار داشته و تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟