30 درصد خیابان های شهر مورموری نیازمند لایروبی است


30 درصد خیابان های شهر مورموری نیازمند لایروبی است

ایلام - ایرنا - سرپرست شهرداری مورموری گفت: 30 درصد خیابان های شهر مورموری به دلیل بارش باران 2 شب گذشته و گل و لای ناشی از سیلاب، نیازمند لایروبی کامل و سپس شست و شو است.

کریم کرمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۷۰ درصد خیابان های شهر مورموری در حال حاضر تردد روان است و وسایل نقلیه برای تردد مشکلی ندارند.

وی افزود: متاسفانه امکانات شهرداری مورموری تنها ۲ کمپرسی و یک لودر است که برای پاکسازی و شست و شو خیابان ها در اسرع وقت برای سهولت رفت و آمد مردم، نیازمند ماشین آلات دیگر و بیل دکل بلند هستیم.

سرپرست شهرداری ایلام ادامه داد: مقرر شده بیل دکل بلند شرکت پتروشیمی دهلران برای تا پایان عملیات در پاکسازی و لایروبی در اختیار شهرداری مورموری قرار گیرد که تا این لحظه این مهم محقق نشده است.

کرمی تاکید کرد: روز گذشته ۲ کمپرسی از شرکت نفت دهلران به منطقه اعزام و در انجام عملیات لایروبی کمک کاری نیروی شهرداری بودند.

وی اعلام کرد: در صورت وجود ماشین آلات سنگین لازم برای عملیات لایروبی و شستشوی خیابان ها، تا سه روز آینده در تمامی خیابان ها شهر مورموری تردد امکان پذیر است.

سرپرست شهرداری موموری یادآور شد: تمامی دستگاه های اجرایی خدمات رسان به ویژه هلال احمر در خدمات رسانی به مردم پای کار بودند.

به گزارش ایرنا، سیل ۲ شب گذشته در شهر مورموری به ۹۰ واحد مسکونی و مغازه خسارت وارد کرده است.

بارش باران روز گذشته در این منطقه به حدی فراوان بود که در مدت کمتر از سه ساعت ۹۵ میلیمتر باران در این منطقه مورموری ثبت شده است.

سیستم بارشی از شامگاه پنجشنبه هفته گذشته وارد استان شده و فعالیت آن به تناوب تا روز دوشنبه ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان