دستگاه‌های اجرایی جوانرود برای مقابله با مشکلات احتمالی بارش‌ها آماده باشند


دستگاه‌های اجرایی جوانرود برای مقابله با مشکلات احتمالی بارش‌ها آماده باشند

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار جوانرود با اشاره به اعلام پیش‌بینی‌های هواشناسی مبنی بر تقویت سامانه‌های بارشی گفت: از امروز شاهد بارش برف و باران به ویژه برف سنگین در منطقه هستیم بنابراین دستگاه‌های اجرایی برای مقابله مشکلات احتمالی بارش‌ها باید آماده باشند.

به گزارش ایرنا؛ «رستگار یوسفی» روز یکشنبه در جلسه پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان جوانرود به وضعیت مصرف انرژی و آب و احتمال وقوع مشکل در این زمینه اشاره کرد و افزود: نکته مهم و اساسی در این سامانه بارشی وزش باد شدید، افزایش سرما و یخبندان است که باید تمهیدات لازم در زمینه مصرف آب، گاز و برق انجام گیرد.

وی با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه های مختلف از جمله شبکه نگهداری برق انجام گرفته است، اظهار داشت: باید بیش از پیش این آمادگی ها را تقویت کنیم تا بتوانیم در سایه همکاری و همدلی، مشکلات احتمالی را پشت سر بگذاریم.

فرماندار جوانرود به احتمال کولاک در گردنه‌های برفگیر شهرستان جوانرود اشاره کرد و گفت: در این شرایط جوی از شهروندان به ویژه کوهنوردان تقاضا داریم از ترددهای غیرضروری به محورهای کوهستانی و برفگیر و صعود به ارتفاعات خودداری کنند.

مدیریت مصرف سوخت و انرژی، آمادگی لازم راهداران برای بازگشایی و نمک پاشی محورهای برفگیر، آمادگی اکیپ‌های شهرداری برای رخداد سیلاب در معابر شهری، توصیه به کشاورزان، دامداران و گلخانه داران برای پیشگیری از سرمازدگی و محصولات گلخانه ای و کشاورزی، رفع نقاط حادثه‌خیز، کورو رانشی، رفع آبگرفتگی معابر، پاکسازی قنات ها و و آبراهه ها، شناسایی پل های کم عرض، جلوگیری از ساخت و ساز در مسیر رودخانه ها، فعال کردن راهدارخانه ها و اکیپ‌های جمعیت هلال احمر از دیگر مواردی بود که یوسفی فرماندار جوانرود بر آن تاکید کرد.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان