مسدود بودن راه 150 روستا در هشترود


فرماندار هشترود از مسدود بودن راه 150 روستای این شهرستان بر اثر بارش برف...
فرماندار هشترود از مسدود بودن راه 150 روستای این شهرستان بر اثر بارش برف و کولاک شدید خبر داد.

امین امینیان در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص وضعیت راه‌های این شهرستان اظهار کرد: بارش برف و کولاک تمامی مناطق شهرستان را فرا گرفته است و از عصر امروز نیز تشدید شده و میزان بارش در مناطق مختلف از ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر متغیر است.

وی افزود: محورهای اصلی شهرستان از جمله آزاد راه، جاده «هشترود-مراغه» و «هشترود-قره چمن» باز بوده و تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی خاطرنشان کرد: بدلیل کولاک شدید و میزان بارش برف و پیش‌بینی تداوم بارش برف در ساعات آینده تردد به سختی انجام می‌شود بنابراین از کلیه‌ی مسافران و هم‌شهریان عزیز تقاضا می‌کنم از مسافرت‌های غیر ضروری خوداری کنند و در صورت انجام مسافرت نیز وسیله‌ی نقلیه‌ی خود را به وسایل ایمنی و مواد خوراکی تجهیز کنند.

امینیان اضافه کرد: از جاده‌های روستایی نیز محورهای هشترود به خراسانک و میانه باز بوده اما تردد به سختی و با زنجیر چرخ امکانپذیر است.

وی همچنین ادامه داد: محور ائل یولی منتهی به بخش تیکمه‌داش شهرستان بستان آباد و جاده‌ی روستایی هشترود به روستاهای بالا دستی دهستان ذوالبین مسدود می‌باشد اما تردد تا روستای گردشگری ذوالبین با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

وی در پایان یادآور شد: برابر پیش‌بینی‌ها و هشدارهای هواشناسی و با عنایت به تداوم بارش برف تا بامداد روز دوشنبه شهروندان از اقدام به سفر خودداری شود و برای آگاهی از وضعیت جاده‌ها با شماره تلفن‌های ۰۴۱۵۲۶۲۲۲۸۸، ۰۴۱۵۲۶۲۲۱۲۹ و ۰۴۱۵۲۶۲۶۰۵۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته