پارک جنگلی عامری دیلم


پارک جنگلی عامری دیلم یکی از ظرفیت ‌های گردشگری این شهرستان است. این پارک جنگلی با امکانات رفاهی و بهداشتی میزبان خوبی برای مسافران وگردشگران نوروزی است.پارک جنگلی عامری که در پانزده کیلومتری شمال دیلم واقع شده از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری این شهرستان است که پذیرای گردشگرانی از شهرستان دیلم و شهرستانهای همجوار از […]

پارک جنگلی عامری دیلم یکی از ظرفیت ‌های گردشگری این شهرستان است. این پارک جنگلی با امکانات رفاهی و بهداشتی میزبان خوبی برای مسافران وگردشگران نوروزی است.پارک جنگلی عامری که در پانزده کیلومتری شمال دیلم واقع شده از جاذبه‌های تفریحی و گردشگری این شهرستان است که پذیرای گردشگرانی از شهرستان دیلم و شهرستانهای همجوار از جمله گچساران، امیدیه، گناوه، هندیجان و ماهشهر می باشد.

امکانات پارک جنگلی عامری دیلم

طبیعت سرسبز و بهاری، وجود درختان فراوان و سایه گستر کهور، امکانات رفاهی و خدماتی متعددی نظیر آلاچیق، نمازخانه، سکوهای متعدد، روشنایی، آبخوری‌ها، پارک بازی کودکان، سرویس بهداشتی، نمازخانه و سوپرمارکت محل مناسبی برای استراحت مهمانان و گردشگران فراهم آورده است. از آنجا که دیلم دارای یک بازار مرزی خوب برای خرید لوازم خانگی است هر سال مهمانان از شهرهای مختلف به این منطقه می آیند و این پارک با وسعت شصت و پنج هکتار پذیرای مهمانان است.

پارک جنگلی عامری دیلم

پارک جنگلی عامری دیلم

پارک جنگلی عامری دیلم

پارک جنگلی عامری دیلم

پارک جنگلی عامری دیلم

پارک جنگلی عامری دیلم

پارک جنگلی عامری دیلم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی