امضای تفاهم نامه برگزاری مسابقه بین المللی تور جهانی تنیس و اخبار کوتاه کیش


امضای تفاهم نامه برگزاری مسابقه بین المللی تور جهانی تنیس و اخبار کوتاه کیش

کیش - ایرنا - انعقاد تفاهم نامه برگزاری مسابقه بین المللی تور جهانی تنیس در کیش و برگزاری و جلسه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر از جمله اخبار کوتاه کیش است.

به گزارش ایرنا، روز سه شنبه تفاهم نامه ای میان سازمان منطقه آزاد کیش و فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران برای برگزاری مسابقه بین المللی تور جهانی تنیس در جزیره کیش به امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف برگزاری مسابقه تنیس جام حذفی "بانوان و آقایان" و مسابقه بین المللی تور جهانی تنیس زیر ۱۸ سال در زمین های تنیس مجموعه المپیک جزیره کیش منعقد شد.

محمدرضا لواسانی سرپرست سازمان منطقه آزاد کیش در جلسه انعقاد این تفاهم نامه بر لزوم اهمیت ظرفیت ها و زیرساخت های موجود برای برگزاری رویدادهای ورزشی که سبب رونق جزیره کیش می شود بر ضرورت انعقاد چنین تفاهم نامه هایی تاکید کرد.

همچنین در ان جلسه عزیزی رئیس فدراسیون تنیس از میزبانی جزیره کیش و انعقاد تفاهم نامه همکاری در حوزه تنیس را گامی مهم در جهت توسعه ورزش این منطقه اعلام کرد.

اقدامات مقابله ای با مواد مخدر منجر به کاهش ۸۰ درصدی جرایم خرد در کیش شد

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کیش در آیین در پنجمین جلسه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گفت: موفقیت در کاهش سوء مصرف مواد مخدر لازمه تحقق ۲ گام مقابله و پیشگیری است که همواره پیشگیری مقدم بر مقابله است.

علی فائقی یادآور شد: سال گذشته با اقدام های مقابله ای دستگاه های عضو شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش توانستیم میزان جرایم سرقت خرد که بیشتر ناشی از اعتیاد رقم می خورد حدود ۸۰ درصد به نسبت مدت مشابه سال ماقبل خود کاهش داشته است.

وی افزود: در سال جاری نیز این اقدامات از سوی اعضا از جمله فرماندهی انتظامی جزیره در دستور کار بوده و سازمان منطقه آزاد کیش نیز به عنوان متولی اصلی حامی اعضا در اقدامات پیشگیری و مقابله ای است.

دبیر شورای مبارزه با مواد مخدر کیش اظهار داشت: در بحث پیشگیری نیز دستگاه های متولی عضو شورا در سال جاری به دنبال اجرای اصول ۱۶ گانه پیشگیری از اعتیاد به مواد مخدر و روانگردان ها است تا بتوان جامعه ای سالم از این بعد داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!