بازدید استاندار قزوین از چند واحد صنعتی / نگاه دولت حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است


بازدید استاندار قزوین از چند واحد صنعتی / نگاه دولت حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است

قزوین - ایرنا -محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین روز چهارشنبه به همراه جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از چند واحد تولیدی مستقر در شهرک صنعتی کاسپین به منظور تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها بازدید کرد.

به گزارش ایرنا، استاندار قزوین در این بازدیدها از نزدیک با توانمندی های این صنایع آشنا شد و همچنین در جریان مسایل، مشکلات و درخواست های آنها قرار گرفت.
اعلایی در این بازدیدها اظهار داشت: نگاه دولت سیزدهم حمایت از سرمایه گذاران و تولیدکنندگان است و در این زمینه از هیچ تلاش و مساعدتی دریغ نخواهد کرد.
استاندار قزوین تصریح کرد: از همه مدیران استان انتظار می رود در مسیر حمایت از تولید جدی باشند و نگذارند هیچ مانع و مشکلی بر سر راه تولیدکنندگان ایجاد شود.
وی تاکید کرد: هدف ما از این بازدیدها شناسایی نقاط ضعف و قوت واحدهای تولیدی و رفع موانع از مسیر فعالیت واحدهای صنعتی و تولیدی است و موارد مطرح شده را در این بازدیدها با جدیت مورد پیگیری قرار می‌دهیم.
نماینده عالی دولت در استان قزوین اضافه کرد: بازدید مدیران ارشد استان قزوین از واحدهای صنعتی به صورت مستمر و به منظور رفع موانع تولید، ایجاد رونق اقتصادی و تحقق شعار تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها انجام می‌شود.
استاندار قزوین و هیات همراه در ادامه از نمایشگاه دائمی دستاوردهای صنایع کوچک و شهرک های صنعتی شهرک صنعتی کاسپین یک بازدید کردند.
اعلایی در ادامه از یک شرکت تولید دستگاه های ای تی ام، دستگاه های فروشگاهی و دستگاه پوز با ۱۴۰ نفر نیرو و یک شرکت دیگر با ۵۲ نیرو در زمینه فناوری و بسته بندی انواع کشمش و خرما و صادرات در شهرک صنعتی کاسپین بازدید کرد.
در حال حاضر حدود ۲۰۰ واحد صنعتی دارای پروانه بهره برداری در شهرک صنعتی کاسپین یک مشغول به فعالیت است.
شهرک صنعتی کاسپین یک در شهرستان آبیک و در ۳۰ کیلومتری قزوین قرار دارد.
در حال حاضر فاز اول، دوم و سوم شهرک صنعتی کاسپین به مساحت حدود ۵۰۰ هکتار احداث شده که بیش از ۳۵۰ هکتار از کل فاز عملیاتی آن به متقاضیان واگذار شده است.
این شهرک صنعتی دارای بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی بهره بردار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رخ ماه