مراکز نیکوکاری یزد 870 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند


مراکز نیکوکاری یزد 870 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند

یزد- ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان یزد از همکاری 250 مرکز نیکوکاری با این نهاد در استان خبر داد و گفت: در 9 ماهه امسال 870 میلیارد ریال از سوی این مراکز با همراهی و مشارکت خیران محله به نیازمندان کمک شد.

به گزارش چهارشنبه روابط عمومی کمیته امداد یزد ، محمد شجاعان، افزود: این مبلغ در زمینه های جهیزیه و ازدواج، بهداشت و درمان، مسکن و ساختمان، اکرام ایتام و محسنین، اشتغال و کارآفرینی، معیشت و فرهنگی و آموزش در قالب کمک های نقدی، غیر نقدی و خدمات به نیازمندان پرداخت شد.

به گفته وی مراکز نیکوکاری در سه بخش محله محور، تخصصی و صنفی با شعار مردم برای مردم در استان یزد برای خدمت‌رسانی به نیازمندان در حال فعالیت هستند.

وی ادامه داد: پیوند نیازهای محرومان محله با توانمندی‌های خیران محله از جمله کارکردهای مهم مراکز نیکوکاری است.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: خیران می‌توانند کمک‌های اهدایی خود را به‌صورت نقد و کالا در بخش‌های مختلفی ازجمله طرح اکرام ایتام و محسنین، اشتغال، مسکن، درمان، کمک‌هزینه ازدواج و جهیزیه، سبد کالا و لوازم ضروری زندگی (معیشت)، نذر و قربانی، پوشاک و البسه و صدقات به مراکز نیکوکاری اهدا کنند.

شجاعان ادامه داد: افراد نیازمند و یا کسانی که خانواده نیازمندی را شناسایی کرده‌اند که مستحق دریافت کمک هستند می‌توانند به مراکز نیکوکاری محله مراجعه کنند و یا از طریق شماره تلفن چهاررقمی ۱۸۱۱ تماس گرفته تا هماهنگی‌های لازم برای ثبت اطلاعات افراد نیازمند و بررسی وضعیت آنان برای ارائه خدمات موردنیاز انجام شود.

حدود ۵۰ هزار نفر در استان یزد زیر پوشش کمیته امداد هستند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی عروس و داماد از جنسیت بچه شان در جشن عروسی / همه شوکه شدند ! + فیلم