فرماندار کرمانشاه: هیچ‌کس نباید در فعال کردن گرم‌خانه‌ها کوتاهی کند


فرماندار کرمانشاه: هیچ‌کس نباید در فعال کردن گرم‌خانه‌ها کوتاهی کند

کرمانشاه - ایرنا - فرماندار کرمانشاه با اشاره به اینکه در شرایط سخت سرما و یخبندان قرار داریم، گفت: هیچ‌کس نباید در فعال کردن گرم‌خانه‌ها و پذیرش معتادان و افراد بی‌خانمان قصور و کوتاهی کند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا؛ «فضل‌الله رنجبر» در دهمین نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان کرمانشاه که در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، افزود: در این شرایط سخت سرما، برف و یخبندان وظیفه داریم ظرفیت گرمخانه ها را شهرداری و بهزیستی افزایش دهند و با ایجاد گشت های شبانه در سطح شهر تمامی افراد فاقد مکان و سرگردان را در سطح شهر به گرمخانه ها منتقل کنند.

وی افزود: شماره تماس های ۱۲۳ اورژانس اجتماعی بهزیستی و ۱۳۷ سامانه شهرداری و کلانتری های شهری، باید در این زمینه در دسترس باشند تا مردم و شهروندان، اطلاعات مربوط به معتادان متجاهر و افراد بی خانمان را به موقع گزارش دهند.

رنجبر با اشاره به اینکه ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در گرم خانه ها با استفاده از ظرفیت کمپ های بخش خصوصی و ماده ۱۶ باید افزایش یابد افزود : هنگام بارش برف اداره بهزیستی و اجراییات شهرداری با اعزام خودروهای مینی بوس و ون نسبت به جمع آوری افراد بی خانمان و معتاد متجاهر اقدام کرده اند که این کار پسندیده و ارزشمندی است که باید در شب های آتی نیز با جدیت ادامه پیدا کند.

فرماندار کرمانشاه در پایان خواستار ارائه برنامه ها و پیشنهادات لازم برای افزایش ظرفیت ماده ۱۶ و اردوگاه چشمه سفید و کمپ های خصوصی جهت نگهداری معتادان شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)