لکه‌گیری و روکش 50 خیابان آبادان آغاز شد


لکه‌گیری و روکش 50 خیابان آبادان آغاز شد

آبادان - ایرنا - معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری آبادان به آغاز عملیات لکه‌گیری معابر شهری در آبادان اشاره کرد و گفت:بیش از 50 خیایان در آبادان که نیاز به روکش آسفالت و لکه گیری دارند شناسایی شده‌اند.

محمد حسن حیاتی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: با فعالیت واحد عمران و خدمات شهری شهرداری، عملیات لکه گیری معابر در شهر آبادان به منظور زیباسازی محیط و سهولت تردد مردم و وسایل نقلیه آغاز شد.

وی با بیان اینکه لکه گیری و روکش آسفالت این خیابان‌ها برای امسال هدف‌گذاری و بودجه لازم پیش‌بینی شده است، گفت:شورای اسلامی شهر و شهردار آبادان برای تامین قیر مورد نیاز این عملیات، تلاش می‌کنند.
حیاتی، داشتن خیابان‌های آسفالت و تمیز را حق شهروندان آبادانی دانست و از بهره گیری همه ظرفیت‌ها و امکانات موجود شهرداری برای بهسازی و زیباسازی شهر خبر داد.
معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری آبادان گفت: عملیات لکه گیری معابر در شهر آبادان به صورت امانی توسط شهرداری آبادان در حال اجراست و این اقدام باعث کاهش هزینه برای شهرداری خواهد شد.
وی بیان کرد: در صورت تامین قیر مورد نیاز عملیات زیرسازی و روکش آسفالت در مناطقی دیگری که نیاز به آسفالت دارند آغاز خواهد شد.

وی افزود: زیرسازی در کوی سلامت آبادان نیز انجام شده که به مناسبت ۲۲ بهمن امسال بهره برداری خواهد شد.

حیاتی گفت: با فراهم شدن قیر مورد نیاز ۷۴۷ هزار متر مربع روکش آسفالت در خیابان‌های آبادان اجرا خواهد شد.
وی ادامه داد: شهروندان آبادانی می توانند از طریق سامانه ۱۳۷ نقاطی که نیاز به لکه گیری دارند را اطلاع رسانی کنند تا با اولویت بندی اقدام شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ترکیب پرسپولیس برابر هوادار