گراسا: سال 2022 با چالش‌های مهمی روبرو هستیم/ سه رویداد مهم قهرمانی جهان داریم


گراسا: سال 2022 با چالش‌های مهمی روبرو هستیم/ سه رویداد مهم قهرمانی جهان داریم

رئیس فدراسیون جهانی والیبال با اشاره به این‌که والبیال در سال 2022 سه رویداد مهم قهرمانی جهان دارد، گفت: همه چیز تنظیم شده است تا سالی بدون وقفه در والیبال و والیبال ساحلی داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر آری گراسا با اشاره به برنامه‌های فدراسیون جهانی والیبال در سال 2022، افزود: در سال جدید همچنان با چالش های مهمی روبرو هستیم. با این حال، من سرشار از امید و خوش بینی هستم که امسال سالی باورنکردنی برای ورزش و جنبش المپیک خواهد بود.

وی با تاکید بر این‌که والیبال برای مقابله با هر چالشی که بر سر راهش قرار گیرد، مجهزتر از همیشه است، تصریح کرد: می‌دانیم که چگونه بدون تردید سازگار شویم و انعطاف پذیر بمانیم. در نهایت می‌توانیم شادی ورزش را برای طرفداران در سراسر جهان به ارمغان بیاوریم و در عین حال سلامت و رفاه همه افراد درگیر را تضمین کنیم.
رئیس فدراسیون والیبال ادامه داد: برای والیبال و به طور خاص والیبال ساحلی، سال 2022 سال بسیار خاصی است. از مسابقات قهرمانی جهان زنان و مردان در والیبال و والیبال ساحلی گرفته تا قالب اصلاح‌شده لیگ ملت‌های والیبال (VNL) و تور کاملاً جدید ساحلی پرو، 2022 جشنواره‌ای در تمام طول سال برای ورزش والیبال خواهد بود. بدون شک شاهد اکشن های مهیج، شاهکارهای تماشایی برتری ورزشی و ظهور قهرمانان قدیمی و جدید خواهیم بود.
وی در ادامه با اشاره به این‌که هرگز در تاریخ، والیبال سه قهرمانی جهان را در یک سال برگزار نکرده‌ است، افزود: امسال ابتدا مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی جهان را خواهیم داشت که از 7 تا 19 ژوئن (17 تا 26 خردادماه) در شهر زیبای رم ایتالیا برگزار خواهد شد.
گراسا با بیان این‌که دو ماه پس از تاج گذاری قهرمانان والیبال ساحلی، خانواده والیبال این فرصت را خواهند داشت تا در مسابقات قهرمانی جهانی والیبال مردان در روسیه شرکت کند، گفت: در تاریخ این رویداد، هرگز نسخه‌ای با چنین جغرافیای وسیعی وجود نداشته است. با حضور والیبالیست‌ها در سراسر روسیه، والیبال انرژی و شتابی را تجربه خواهد کرد که هرگز قبلا تجربه نکرده است. حتما الهام بخش نسل بعدی بازیکنان و طرفداران والیبال در سراسر جهان خواهیم بود.
رئیس فدراسیون جهانی والیبال درباره لیگ ملت‌ها در سال 2022 هم گفت: VNL وارد چهارمین نسخه خود می‌شود. این فرمت به تیم‌ها، هواداران و تماشاگران این فرصت را می‌دهد تا از بهترین والیبال در 12 مکان منحصربه‌فرد در سراسر جهان لذت ببرند، همگی در عین کاهش سفر و امکان فعالیت‌های تبلیغاتی طولانی‌تر و فعال‌سازی هواداران لذت می برند.
وی در پایان گفت: والیبال به صورت مجزا وجود ندارد و ما به تنهایی با چالش‌های پیش رو روبرو نیستیم. شانه به شانه جنبش المپیک و جامعه جهانی ورزش می‌ایستیم و آماده هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که ورزش نقش خود را در مبارزه مداوم با COVID-19 و بهبودی پس از آن ایفا می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شیدا در سریال زخم کاری کیست ؟