لوازم دکوری لوکس در تهران


لوازم دکوری لوکس در تهران

وسایل دکوری لوکس فضای منزل را زیبا و دل‌پذیر می‌کنند. هرکسی مطابق با سلیقه و علاقه‌اش برای خرید لوازم تزیینی اقدام می‌کند. انواع آینه‌ها، شمعدان‌ها، تابلوها و مجسمه‌ها در تزیین و طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده می‌شوند. خرید و نصب چنین وسایلی یک فضای منحصربه‌فرد را برای اعضای خانواده به وجود می‌آورد و حضور در […] نوشته لوازم دکوری لوکس در...

وسایل دکوری لوکس فضای منزل را زیبا و دل‌پذیر می‌کنند. هرکسی مطابق با سلیقه و علاقه‌اش برای خرید لوازم تزیینی اقدام می‌کند. انواع آینه‌ها، شمعدان‌ها، تابلوها و مجسمه‌ها در تزیین و طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده می‌شوند. خرید و نصب چنین وسایلی یک فضای منحصربه‌فرد را برای اعضای خانواده به وجود می‌آورد و حضور در خانه را دلنشین و لذت‌بخش می‌کند. در این مقاله به معرفی انواع وسایل شیک و چگونگی خرید لوازم دکوری لوکس در تهران می‌پردازیم.

با شناخت انواع لوازم دکوری شیک و ارزان، طراحی دکوراسیون بهتری داشته باشید!

همه افراد تمایل دارند در خانه خود از وسایل دکوری جذاب و شیک استفاده کنند. در حال حاضر تنوع بالای لوازم تزیینی همه سلیقه‌ها و علاقه‌ها را پوشش می‌دهد. دکوراسیون منزل را می‌توانید با جنس‌های مختلفی مثل کریستال، فلز، سنگ و چوب طراحی کنید.

خرید کالاهای تزیینی برای عزیزان و دوستانتان یکی از بهترین انتخاب‌ها برای کادو دادن است. با نزدیک شدن به ولنتاین می‌توانید یک وسیله دکوری جذاب را در کنار وسایل ولنتاین به محبوب خود هدیه دهید. موارد زیر از جمله جذاب‌ترین لوازم دکوراسیون داخلی منزل هستند:

لوازم دکوری چوبی؛ بهترین انتخاب برای طراحی منزل به سبک کلاسیک

وسایل چوبی برای طراحی دکوراسیون داخلی یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها هستند. مجسمه‌های چوبی همیشه نگاه‌ها را به سمت خود جذب می‌کنند و احساس خوبی در فرد به وجود می‌آورند. باکس چوبی یکی دیگر از وسایلی است که سبک خانه را کلاسیک می‌کند. این جعبه‌ها را می‌توانید در طرح‌ها و اندازه‌های مختلف تهیه کنید.

لوازم دکوری لوکس در تهران

لوازم دکوری چوبی؛ انتخابی عالی برای طراحی کلاسیک منزل

با ظرف‌های کریستال مهمانان را مجذوب خانه خود کنید!

از گذشته تابه‌حال ظرف‌های کریستال محبوبیت ویژه‌ای برای پذیرایی از مهمان و حتی دکوراسیون داخلی داشته‌اند. در همه خانه‌ها می‌توانید ظرف‌های شیشه‌ای را داخل بوفه پیدا کنید. کسانی که فضای محدودی برای قرار دادن وسایل دکوری دارند، با خرید یک سرویس پذیرایی جدید کریستال علاوه‌بر استفاده برای مهمان، جلوه ویژه‌ای به نمای خانه خود می‌بخشند.

شمع و جاشمعی؛ زیباترین وسایل دکوری برای دلنشین کردن فضای خانه

شمع نماد روشنایی و گرما‌بخشی است و فضای خانه را دلنشین و آرام‌بخش می‌کند. شمع‌ها و جاشمعی‌های متنوعی در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها در بازار موجود است. با قرار دادن شمع روی میز نهارخوری، کنار آینه و وسط میز پذیرایی، محیط منزلتان را متحول و جذاب می‌کنید.

با استفاده از دیوارکوب‌های تزیینی، از فضای خالی دیوارها استفاده کنید!

تزیین دیوارها از گذشته تاکنون یکی از بهترین انتخاب‌ها برای زیباسازی فضای خانه بوده است. استفاده از کاغذ دیواری یا رنگ‌آمیزی دیوارها دیگر جذابیت چندانی به محیط نمی‌دهند. به همین خاطر، حالا دیوارکوب‌های لوکس و انواع مجسمه‌ها محبوبیت بسیاری پیدا کرده‌اند.

مجسمه‌های حیواناتی مثل گوزن، چراغ‌های شیک و مینی‌مال، تابلوها و قاب عکس‌های جذاب از جمله وسایل تزیینی دیوار هستند. آثار هنری مثل تابلوهای نقاشی و آویزهای مکرومه جذابیت بی‌نظیری به فضای خانه می‌بخشند. بسیاری از افراد از وسایل دکوری دیواری استفاده‌های کاربردی هم می‌کنند. مثلا مدل‌هایی وجود دارد که علاوه‌بر تزیین منزل، به‌عنوان آویز لباس یا کلید هم به کار برده می‌شوند.

وسایل تزیینی سنتی و مدرن؛ سبک‌هایی جذاب و متفاوت برای دکوراسیون داخلی

معماری داخلی خانه کار آسانی نیست و نیاز به دقت زیادی دارد. وسایل تزیینی را باید با توجه به اندازه و فضای خانه، سلیقه، وضعیت مالی و عادت‌های زندگی خود انتخاب کنید. طراحی منزل به سبک مدرن قطعا تفاوت‌های بسیاری با طراحی به سبک کلاسیک یا سنتی دارد. استفاده از صنایع دستی، کلکسیون وسایل قدیمی و حتی منسوجات در دسته طراحی کلاسیک قرار می‌گیرند.

از طرفی کسانی که به مدرنیته علاقه دارند، معمولا از وسایل دکوری فلزی و شیشه‌ای استفاده می‌کنند. طرح‌های ساده باعث ایجاد یک فضای مینیمال می‌شود. انواع آینه‌های دکوراتیو، کنسول، میزهای ساده، ریسه‌های تزیینی، مجسمه‌ها و لوسترهای فانتزی در عین سادگی، جذابیت خاصی به همراه دارند.

لوازم دکوری لوکس در تهران

با طراحی مینی‌مال جذابیت را در عین سادگی به فضای خانه ببخشید.

هنگام خرید لوازم دکوری لوکس در تهران به نکات زیر توجه کنید!

طراحی داخلی خانه کاملا به سلیقه شما بستگی دارد. بعضی از افراد دوست دارند منزل خود را با رنگ‌های شاد تزیین کنند. رنگ‌هایی مثل سبز یا آبی ممکن است به آن‌ها حس خوبی بدهد و در روحیه‌شان تاثیر مثبتی بگذارد. بااین‌حال، برخی دیگر از افراد برای دکوراسیون داخلی منزلشان سبک‌های مینی‌مال و رنگ‌های خنثی مثل مشکی، سفید یا خاکستری را می‌پسندند. بنابراین توجه به سلیقه مهم‌ترین نکته برای خرید وسایل تزیینی است.

کیفیت لوازم دکوری تاثیر چشمگیری روی زیبایی و جذابیت منزل دارد. استفاده از جنس‌های بی‌کیفیت نه‌تنها تاثیر مثبتی روی طراحی منزل ندارد، بلکه صرفا فضای خانه را اشغال می‌کند. حضور در چنین محیطی، ذهن را آشفته کرده و روحیه را از بین می‌برد. بنابراین مهم نیست که چه سبکی را در طراحی منزل می‌پسندید، بلکه باید به کیفیت وسایلتان بیش از هرچیز اهمیت بدهید.

خرید عمده انواع لوازم دکوری شیک و ارزان از بازار صالح آباد تهران

در این مقاله به بررسی انواع وسایل دکوری برای سلیقه‌های مختلف و نحوه خرید لوازم دکوری لوکس در تهران پرداختیم. اهمیت لوازم شیک و جذاب در طراحی دکوراسیون داخلی انکارناپذیر است. استفاده از چنین وسایلی نه تنها یک فضای زیبا را برای خانه به ارمغان می‌آورد، بلکه روحیه اعضای خانواده را هم بهبود می‌دهد. وسایل جذاب و در عین حال کاربردی برای کسانی که فضای محدودی برای طراحی منزل خود دارند، بهترین انتخاب است.

بازار صالح آباد تهران بزرگ‌ترین بازار عمده‌فروشی در تهران است که انواع لوازم دکوری و اکسسوری‌های تزیینی را ارائه می‌دهد. تعداد زیادی از تولیدکنندگان وسایل دکوری مثل تابلو‌، قاب عکس و مجسمه در این بازار نمایندگی دارند و کالاهای خود را با پایین‌ترین قیمت به‌صورت عمده عرضه می‌کنند. بنابراین اگر فروشگاه لوازم دکوری و طراحی دکوراسیون داخلی دارید، بازار صالح‌آباد بهترین مکان برای خرید عمده وسایل شیک با قیمت پایین است.

سامانه صالح‌آباد به آدرس salehabad.org برای معرفی عمده‌فروشی‌های این بازار طراحی شده است. با مراجعه به این سامانه می‌توانید همه کالاهای موجود در صالح‌آباد را ببینید و با ورود به صفحه محصول موردنظر، از طریق شماره نوشته‌شده با فروشنده تماس بگیرید.

هشدار! این مطلب صرفا برای آشنایی شما با کسب‌وکار مهمان منتشر شده است و سایت چطور هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد. اطلاعات بیشتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بزرگداشت اکبر زنجان پور و دو جای خالی