انسداد گردنه خوش ییلاق در گلستان/ بارش برف شدید و کاهش دید علت انسداد


انسداد گردنه خوش ییلاق در گلستان/ بارش برف شدید و کاهش دید علت انسداد

فرمانده پلیس راه محور آزادشهر به شاهرود از انسداد جاده ترانزیتی خوش ییلاق تا اطلاع ثانوی خبر داد.

سرگرد حسین حبیبی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به بارش باران و برف شدید در مناطق مختلف استان گلستان، اظهار کرد: توصیه کلی ما به رانندگان احتیاط و پرهیز از سفرهای غیرضرور در این بازه زمانی است زیرا جاده ها به شدت لغزنده بوده و ایمنی کافی برای رانندگی مطلوب وجود ندارد.

وی با بیان اینکه به علت بارش برف و کاهش شدید دید رانندگان محور ترانزیتی خوش ییلاق تا اطلاع ثانونی مسدود می باشد، افزود: تلاش ما این است که از هر گونه حادثه جلوگیری شده و هم استانی های عزیز در مسیری ایمن و کم خطر رانندگی کنند.

فرمانده پلیس راه آزادشهر به شاهرود با تاکید بر اینکه به محض اتمام بارش برف، برف روبی جاده و افزایش دید افقی رانندگان با نطر کارشناسان پلیس راه و همکارانمان در حوزه های مرتبط نسبت به بازگشایی مسیر اقدام خواهد شد، خاطرنشان کرد: بدون شک هر گونه تصمیمی در این خصوص از طریق رسانه ها به اطلاع مردم شریف استان گلستان و سایر استانهای همجوار خواهد رسید.

سید محسن حسینی مدیرکل آب منطقه ای استان گلستان نیز صبح امروز در گفت و گو با ایسنا از بارش برف در بخش های عمده ای از استان خبر داد و گفت: از صبح دیروز تا ساعت هفت صبح امروز جمعه شاهد بارش 30 سانتی متری برف در ارتفاعات شاهکوه بوده ایم.

به گزارش ایسنا محور مواصلاتی آزادشهر به شاهرود مشهور به گردنه خوش ییلاق به دلیل کوهستانی بودن و شرایط خاص جاده ای و عرض کم یکی از مناطق پرخطر و حادثه خیر استان است که در هفته های گذشته نیز به دلیل ریزش کوه برای ساعاتی مسدود شده بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گلستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان