بکارگیری همزمان نوآوری و تجربه لازمه موفقیت برندها است


بکارگیری همزمان نوآوری و تجربه لازمه موفقیت برندها است

کیش - ایرنا - مدرس رشته مدیریت دانشگاه تهران گفت: پیاده سازی قوانین جدید و استفاده همزمان با روش ها و تجارب گذشته لازمه موفقیت برندها در بازار است.

به گزارش ایرنا، رضا ابیاک روز جمعه در همایش مدیران برتر ایران با اشاره به تحلیل خطاهای رایج در سازمان ها و برندهای ایرانی هر قدر اصول بازار یابی و برنامه های سطح استراتژی سیستم بازار یابی و استراتژی سطح عملیات بازار یابی پیاده سازی شود در حالیکه به استراتژی های کلان مدیریت بازار توجه نشود با نتایج مطلوب در بازاریابی و فروش مواجه نمی شویم.

وی اضافه کرد: در نتیجه امروزه برای موفقیت برندها، نیاز به پیاده سازی قوانین نو ، همزمان با کاربرد روش های گذشته بوده و لازمه رشد و تثبیت هر سازمان، برنامه ریزی مختص همان مجموعه است.

این مدرس دانشگاه افزود: مفهوم استراتژی های کلان بازار مجموعه ۲۲ قانون ( اصل ) یا استراتژی کلان است که جهت دهنده رشد برندها و سازمان ها بوده که رهبری، طبقه، ذهن، توجه، تصورات، انحصار، نردبان، مسابقه ۲ نفره از جمله این قوانین است.

همایش مدیران برتر ایران، توسط کانون مدیران الماسی با عنوان رقص تغییر در جزیره کیش، با محوریت تغییرات مدیریتی در فضای کسب و کار در مرکز همایش های بین المللی کیش، سالن خلیج فارس، برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کیش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!