اثرات سفر رئیس جمهور به چین و روسیه باید در رونق اقتصادی کشور دیده شود


اثرات سفر رئیس جمهور به چین و روسیه باید در رونق اقتصادی کشور دیده شود

امام جمعه بخش کرگانرود تالش، گفت: اثرات سفر رئیس جمهور و هیات همراه کشورمان به چین و روسیه باید در رونق اقتصادی کشور دیده شود.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم فلاح، در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش کرگانرود تالش که در مصلای شهر ‌لیسار برگزار شد، اظهار کرد: انسان هایی که در راستای ولایت باشند و به خداوند ایمان کامل داشته و با عمل خود ایمان به خدا را اثبات نمایند، "بهشت" در انتظار آنان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کسانی که به بخشش و ملاقات با خداوند و روز قیامت اعتقاد نداشته باشند، خداوند اعمال آنها را اصلاح نخواهد کرد، ادامه داد: جایگاه این چنین انسان ها جهنم خواهد بود.

وی توبه را یکی از راه های اصلاح عمل انسان ها دانست و افزود: کسی که عمل خود را اصلاح کند و به بخشش خداوند ایمان داشته باشد در نزد خدا مقام پیدا می کند.

حجت الاسلام و المسلمین فلاح در بخش دیگر سخنان خود، به حضور رئیس جمهور ایران اسلامی، وزیر امور خارجه کشورمان و هیات همراه را در دو کشور چین و روسیه اشاره کرد و یادآور شد: اثرات این حضور باید در رونق بخشیدن به اقتصاد کشور و بر سر سفره های مردم دیده شود.

وی با تاکید بر منافع مشترک بین دو کشور جمهوری اسلامی ایران و دو کشور روسیه و چین، خاطر نشان کرد: اقدام دولت انقلابی در واردات واکسن کرونا یک کار عظیم جهادی از یک دولت انقلابی است و این اقدام امید به زندگی را به مردم ایران برگرداند.

امام جمعه کرگانرود در ادامه به پنج اصل مهم ابلاغی از سوی ریاست جمهوری به بانک مرکزی اشاره کردند و توضیح داد: اجرای این پنج اصل می تواند نقش مهمی را در ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان داشته باشد.

وی در پایان خطاب به مسئولان استانی تصریح کرد: هر چه زودتر آن مدیرانی که مردم از آنها راضی نیستند و مدیرانی که با انقلاب و مردم همراه نیستند و یا تخصص کافی در امور ندارند، نسبت به جابجایی و برکناری آنها اقدام کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟