از توسل‌خوانی نریمانی تا قرائت دعای کمیل با نوای پناهیان در مسجد جمکران


از توسل‌خوانی نریمانی تا قرائت دعای کمیل با نوای پناهیان در مسجد جمکران

مسجد مقدس جمکران با برنامه‌های متنوع در روزهای پایانی هفته میزبان مهدی‌باوران می‌شود. توسل‌خوانی سیدرضا نریمانی و قرائت دعای کمیل با نوای حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان ازجمله این برنامه‌ها است.

به گزارش خبرنگار گروه غدیر و مهدویت خبرگزاری شبستان، مسجد مقدس جمکران با برنامه های متنوع در ایام پایانی این هفته نیز همچون هفته های گذشته میزبان مهدی باوری و منتظران امام زمان (عج) می شود.

بنابر این گزارش، در این راستا سه شنبه، ۲۳ آذرماه برنامه «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان و قرائت دعای توسل با نوای سیدرضا نریمانی برگزار می شود.

همچنین، پنجشنبه، ۲۵ آذرماه برنامه «کمیل عارفانه» با سخنرانی و قرائت دعای توسط حجت الاسلام والمسلمین احمد پناهیان برگزار می شود.

علاوه بر این، میعاد منتظران با آئین دعای کمیل دیگری نیز سحرگاه جمعه، ۲۶ آذرماه با نوای حجت الاسلام والمسلمین میرمحمدی از دو ساعت مانده به اذان صبح میزبان مهدی باوران می شود.

آئین «ندبه انتظار» این هفته با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین مهدوی ارفع و زمزمه دعای پرفیض ندبه با نوای محمدجواد احمدی، ذاکر اهل بیت(ع) از ساعت ۶ برگزار می شود.

گفتنی است، پایانبخش برنامه های این هفته میعاد منتظران قرائت زیارت آل یاسین است.

این برنامه ها از سایت مسجد مقدس جمکران به صورت زنده پخش می شود.

از توسل‌خوانی نریمانی تا قرائت دعای کمیل با نوای پناهیان در مسجد جمکران

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)