206 نفر از بانوان زندان ارومیه از خدمات احکام جایگزین بهره‌مند شدند


206 نفر از بانوان زندان ارومیه از خدمات احکام جایگزین بهره‌مند شدند

ارومیه- ایرنا- رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: همزمان با میلاد حضرت زهرا (س) 206 نفر از بانوان زتدانی در استان مشمول آزادی و مرخصی پایان حبس، استفاده از آزادی مشروط و پابند الکترونیک و دیگر مساعدت‌های قانونی شدند.

ناصر عتباتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعطای مرخصی ۱۰ روزه به ۳۸ نفر، مرخصی پایان حبس برای ۲ نفر، آزادی مشروط ۶ نفر، پابند الکترونیک برای ۲ نفر، اشتغال یک نفر در زندان و آزادسازی چهار نفر از طریق ستاد دیه از عیدی این روز به شمار می‌رود.

وی ادامه داد: همچنین در این روز با انتقال ۲ نفر، صدور دستور پیگیری پرونده قضایی ۱۰ نفر و بررسی درخواست‌ها و پرونده‌های ۱۴۱ نفر از زندانیان نسوان بررسی و با آنها موافق شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: اطلاع از وضعیت قضایی مددجویان و نحوه خدمت رسانی به آنها و فراهم کردن شرایط لازم برای بهره‌مندی زندانیان مستحق از ارفاقات و تخفیفات قانونی در اولویت است.

عتباتی افزود: امید است با کمک سازمان‌های مردم نهاد زندانیان غیرعمد و مالی در روزهای آتی طعم آزادی را بچشند و به آغوش خانواده خود بازگردند.

به گزارش ایرنا، سالانه دهها نفر از زندانیان مالی با همراهی خیّران، گذشت شاکیان و اعطای وام آزاد شده و به آغوش خانواده خود باز می گردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟