تشریح دستاوردهای نظام مبنای برنامه‌های دهه فجر است


تشریح دستاوردهای نظام مبنای برنامه‌های دهه فجر است

اراک - ایرنا - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: تشریح و تبیین دستاورهای نظام اسلامی مبنای برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال استان است که به تمامی نهادهای اجرایی ابلاغ می‌شود.

حجت‌الاسلام «هادی خلیلی» روز یکشنبه در نشست هماهنگی برگزاری دهه مبارک فجر استان مرکزی، افزود: محتوا محوری همراه با بازخوانی اهداف والای انقلاب اسلامی، امام راحل و شهدای گرانسنگ و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی از دیگر محورهای برنامه‌های دهه مبارک فجر استان مرکزی است.

وی ادامه داد: بهره‌گیری از ایده‌های خلاقانه و تاثیرگذار هنرمندان در برنامه‌های اجرایی دهه فجر مسئله مهمی است که باید مورد توجه مسئولان امر قرار بگیرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی اظهار داشت: ستاد دهه فجر استان مرکزی تشکیل شده و کمیته‌های افتتاح طرح‌ها، بسیج و نیروهای مسلح، قضایی، قرآن و هیات‌ها مذهبی، فرهنگی و هنری، روستایی و عشایری، مساجد و فضاسازی و تبلیغات شهری برای برگزاری این آئین برنامه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام خلیلی بیان کرد: همچنین کمیته‌های زنان و خانواده، ارتباطات و اطلاع رسانی و فضای مجازی، دانشجویی، ایثارگران، همیاری، ورزش و جوانان، کارگری، فرهنگیان و دانش‌آموزان، کودک و نوجوان، اصناف، ارزیابی و دستگاه‌های اجرایی در ستاد دهه مبارک فجر استان مرکزی تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: کمیته‌های هنر و هنرمندان، صنعت و روحانیت نیز امسال به کمیته ‌های ستاد دهه فجر استان اضافه می‌شود که مسئولیت آنها به ترتیب به حوزه‌هنری، سازمان صنعت، معدن و تجارت و حوزه‌های علمیه واگذار می‌شود.

سال گذشته بیش از هشت هزار عنوان برنامه در دهه مبارک فجر استان مرکزی برگزار شد.



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی