توقف یکساله پروژه پیست سوارکاری کرمانشاه


 توقف یکساله پروژه پیست سوارکاری کرمانشاه

رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه از توقف یکساله پروژه احداث پیست سوارکاری کرمانشاه به دلیل عدم تامین اعتبار مورد نیاز خبر داد.

ستار الماسی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به محرومیت 20 ساله سوارکاران کرمانشاه از داشتن یک پیست سوارکاری، اظهارکرد: علیرغم گذشت 20 سال از تبدیل پیست سوارکاری کرمانشاه به مجموعه ورزشی 15 خرداد، ورزشکاران این رشته هنوز جایی برای تمرین ندارند.

وی به وعده های مسئولین استان برای احداث یک پیست سوارکاری استاندارد اشاره کرد و گفت: حدود دو سال پیش استاندار سابق کرمانشاه را به یکی از مسابقات سوارکاری دعوت کردیم که ایشان همان زمان پشت تریبون قول احداث یک پیست سوارکاری را ظرف چند ماه دادند.

رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه تصریح کرد: متاسفانه شیوع بیماری کرونا و کمبود اعتبارات باعث شد که این قول به سرانجام نرسد و بعد از مدتی هم تنها حدود 400 میلیون تومان از طرف استانداری برای احداث یک پیست سوارکاری به حساب اداره کل ورزش و جوانان واریز شد.

وی ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان نیز پس از مزایده پروژه را به پیمانکار واگذار کرد و در نهایت استارت آن در دهکده المپیک زده شد، اما باتوجه به ناهمواری هایی که زمین پروژه داشت، تمام این اعتبار صرف هموار شدن زمین برای اجرای زیرسازی شد.

الماسی متذکرشد: با پایان اعتبار و خاتمه کار پیمانکار، دیگر به این پروژه اعتبار جدیدی تزریق نشد و اکنون حدود یکسالی است که متوقف مانده است.

وی اضافه کرد: طبق برآوردهایی که آن زمان برای اجرای پروژه انجام داده بودیم، حدود چهار میلیارد تومان اعتبار نیاز بود که اکنون با شرایط اقتصادی کنونی و تورم موجود دقیقا نمی دانم چه میزان اعتبار برای اجرایی شدن آن لازم است.

رئیس هیات سوارکاری کرمانشاه با بیان اینکه طی این مدت رایزنی ها و پیگیری های زیادی داشته ایم، عنوان کرد: از طریق استانداری و اداره کل ورزش و جوانان برای تخصص اعتبار به پروژه پیگیری های زیادی داشته ایم، اما باتوجه به تغییر و تحولاتی که در حوزه های مدیریتی استان درحال اتفاق است، تاکنون موفق به اخذ اعتبارات جدید نشده ایم.

وی ادامه داد: باتوجه به شرایطی که اکنون وجود دارد، به نظر می رسد تا سال آینده هم این پروژه صاحب اعتبار نخواهد شد و ورزشکاران ما کماکان باید شرایط فعلی را ادامه دهند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سوارکاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟