چگونه با کمپانی گوگل ارتباط برقرار کنیم؟


اگر به هر دلیلی قصد دارید با کمپانی گوگل ارتباط برقرار کنید، می‌توانید...
اگر به هر دلیلی قصد دارید با کمپانی گوگل ارتباط برقرار کنید، می‌توانید راه‌های ارتباطی با گوگل را در این مطلب پیدا کنید. ارتباط با شرکت‌های خارجی برای به طور کلی دشوار است اما این موضوع برای کاربرانی که در ایران هستند، چالش‌های بیشتری دارد. به عقیده بسیاری از کاربران، توییتر (https://itresan.com/tag/%D8%AA%D9%88%DB%8C%DB%8C%D8%AA%D8%B1/) وجه مثبت...

اگر به هر دلیلی قصد دارید با کمپانی گوگل ارتباط برقرار کنید، می‌توانید راه‌های ارتباطی با گوگل را در این مطلب پیدا کنید.

ارتباط با شرکت‌های خارجی برای به طور کلی دشوار است اما این موضوع برای کاربرانی که در ایران هستند، چالش‌های بیشتری دارد. به عقیده بسیاری از کاربران، توییتر وجه مثبت این موضوع محسوب می‌شود و تیم ارتباط با مشتریانش عملکرد قابل قبولی دارد؛ در حالی که دسترسی به تیم فیس‌بوک از طریق هر پلتفرمی تقریبا غیر ممکن است!

البته در موضوع ارتباط با شرکت‌های بزرگ، باید کمی حق را به آن‌ها بدهیم. به عنوان مثال فرض کنید یک نفر برای رفع یک مشکل در گوگل‌کروم به پشتیبانی گوگل زنگ بزند، این درحالی است که گوگل برای هر سرویس خود به طور مفصل توضیحاتی را در بخش پشتیبانی آن برنامه و صفحه پشتیبانی سایت خودش قرار داده است.

طبیعتا شرکتی که بیش از یک میلیارد کاربر دارد نمی‌تواند تلفن خود را برای تماس و رفع مشکل در اختیار تمامی این افراد قرار دهد و شماره‌های اعلام شده تنها برای اهداف کاری هستند. اما به هر شکل اگر می‌خواهید که با گوگل ارتباط برقرار کنید، در ادامه دو روش برقراری ارتباط با گوگل برای رفع مشکلاتتان را آورده‌ایم.

صفحه پشتیبانی گوگل

به طور کلی بیشتر افرادی که قصد دارند با گوگل ارتباط برقرار کنند، مشکلی در یکی از برنامه‌ها و یا سرویس‌های گوگل مانند جیمیل دارند که رفع نمی‌شود. گوگل برای این دسته از افراد یک سایت پشتیبانی با امکانات متعدد قرار داده که شما می‌توانید با انتخاب برنامه و سرچ مشکل خود، راه حل آن را دریافت کنید.

چگونه با کمپانی گوگل ارتباط برقرار کنیم؟

شما می‌توانید از طریق این لینک به صفحه پشتیبانی گوگل دسترسی داشته باشید. در این صفحه یک کادر جستجو برای نوشتن مشکلی که دارید و پیدا کردنراه‌حل دیده می‌شود، همچنین شما می‌توانید برای سریع‌تر پیدا کردن راه‌حل مشکل خود، ابتدا برنامه‌ای که با آن مشکل دارید را در پایین صفحه انتخاب و در صفحه پشتیبانی آن برنامه به دنبال رفع مشکل خود باشید.

چگونگی تماس با گوگل

اما اگر به دنبال ادرس دفتر اصلی گوگل می‌گردید و یا قصد ارسال نامه و تماس تلفنی را دارید، باید ادرس پستی و تلفن مرکزی این شکت را داشته باشید. اجازه بدهید با یک آدرس پستی شروع کنیم؛ گوگل ممکن است بزرگ ترین شرکت فناوری جهان باشد اما به هرحال یک آدرس سنتی و واقعی در ایالات متحده آمریکا دارد:

Google Inc
1600 Amphitheatre Parkway
Mountain View, CA 94043
United States

چگونه با کمپانی گوگل ارتباط برقرار کنیم؟

البته اگر به مانند بسیاری از مردم دوست ندارید نامه‌نگاری کنید، می‌توانید در مورد بسیاری از محصولات با تلفن گوگل تماس بگیرید؛ بخصوص محصولاتی که برایشان پول پرداخت کرده‌اید. در ادامه تعدادی از این شماره‌های تلفن را مشاهده می‌کنید.

Google Wi-Fi: +1-844-442-3693
Chromecast Audio: +1-844-400-CAST
Google Home products: +1-855-971-9121

شماره 16502530000+ تلفن اصلی دفتر مرکزی Mountain View است و می‌توانید شماره‌های دفاتر منطقه‌ای را از صفحه وب این کمپانی دریافت کنید.

البته باید بدانید که گوگل یک دفتر در استانبول و یک دفتر در دبی دارد که نزدیک‌ترین مراکز گوگل به ایران هستند، در ادامه می‌توانید ادرس و شماره تلفن دفاتر گوگل در استانبول و دبی را مشاهده کنید.

Innovation Hub Building 2 – Level 5
Al Falak Street
Dubai Internet City
Dubai, UAE
Phone: +971 4 450 9500
Eski Buyukdere Caddesi
No: 209 34394
Istanbul, Turkey