نشست شورای هماهنگی شبکه‏‌‍‍ های هیات و تشکل‌های دینی کشور در بوشهر آغاز شد


نشست شورای هماهنگی شبکه‏‌‍‍ های هیات و تشکل‌های دینی کشور در بوشهر آغاز شد

بوشهر- ایرنا- نشست 2 روزه شورای هماهنگی شبکه‏‌های هیات و تشکل‌های دینی کشور روز سه‌‎شنبه‏ با حضور نمایندگان آنها در بوشهر آغاز شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر در حاشیه نشست‌های کارشناسی شورای یاد شده در گفت و گو با ایرنا گفت: مجموعه‌های مختلفی در بخش هیات و مجلس‌ اهل بیت فعال هستند که از جمله آنها می‌توان به اداره کل تشکل‌های دینی سازمان تبلیغات اسلامی، شورای هیات های مذهبی کشور، جامعه ایمانی مشعر، هیات رزمندگان و هیات دانش آموزی انصار المهدی اشاره کرد.

حجت الاسلام محمدرضا طاهری افزود: این مجموعه‌ها در کنار برخی از مجموعه‌های مرتبط با هیات‌ها مانند جامعه مداحان، بنیاد دعبل خزایی و رزمندگان اسلام در حوزه هیات‌ها هر سال نشستی را برگزار می‌کنند که امسال میزبانی این هیات‌ها به استان بوشهر رسیده است.

وی ادامه داد: این نشست با محور سخنان هفته جاری رهبر معظم انقلاب در موضوع هیات تشکیل شده است که در قالب آن راهکاریابی و شیوه پیاده‌سازی منویات ایشان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

طاهری اظهار کرد: انتظار می‌رود این تشکل بتواند در نشست بوشهر به جمع‌بندی خوبی برسد و استان بوشهر بتواند محور جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب و پرچم‌دار این جریان باشد.

وی گفت: کارکرد این شورا تصمیم‌گیری و سیاست‌گذاری‌های کلان و هماهنگی تمام شبکه‌های هیات و ایجاد و انتخاب راهبرد برای فعالیت‌های هیات‌ها و شبکه‌های مربوط به هیات‌های مذهبی است.

دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های هیات کشور نیز گفت: این شورا بالاترین شورای مسائل مربوط به هیات است یک سری راهبردها و رویدادها را برای مناسبت‌های پیش رو تعریف می‌کند.

سید محمد صادق هاشمی افزود: در شورای هماهنگی شبکه‏‌های هیات و تشکل‌های دینی هماهنگی بین این شبکه‌ها و زیرمجموعه‌های آن در استان‌ها ارزیابی و کارشناسی می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین در شبکه هیات‌ها و تشکل‌‍‌ها با اینکه همه کار خود را انجام می دهند ولی با این وجود یک وحدت رویه و عملیات‌های گفتمان ساز برای آنها تعریف خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: وقتی رهبر معظم انقلاب هیات را محل گفتمان جهاد تبیین معرفی می کند باید در نشست شورای هماهنگی شبکه‏‌های هیات و تشکل‌های دینی این مهم را بررسی و مسئول راهبری آن مشخص شود تا مطلب مورد نظر ایشان بخوبی عملیاتی شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان