مشکلات تیم والیبال سروقامتان همدان با کمک 300 میلیون تومانی شورای شهر حل می‌شود


مشکلات تیم والیبال سروقامتان همدان با کمک 300 میلیون تومانی شورای شهر حل می‌شود

همدان- ایرنا- مدیرعامل باشگاه والیبال سروقامتان همدان گفت: عملی شدن مصوبه کمک 300 میلیون تومانی شورای اسلامی شهر موجب رفع بخش قابل توجهی از مشکلات و پرداخت بدهی های معوق باشگاه خواهد شد.

«امید رحیمیان» روز سه‌شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: براساس این مصوبه قرار بود که این مبلغ به حساب هیات والیبال استان همدان واریز شده و ۲۵۰ میلیون تومان آن به عنوان کمک مالی و برای پرداخت بدهی ها به تیم سروقامتان پرداخت شود.

وی افزود: بخش زیادی از هزینه ها و بدهی های باشگاه در سال جاری توسط مجموعه مدیریتی پرداخت شده که دریافت کمک شورای شهر می تواند موجب تسویه بدهی ها و حمایت از تیم برای حضور موفق در رقابت های لیگ والیبال کشور شود.

به گفته وی، بدهی‌های باشگاه مربوط به قرارداد اعضا و بازیکنان تیم نیست چرا که درصد مناسبی از مبالغ قرارداد بازیکنان و مربیان تیم در سال جاری پرداخت شده است.

مدیرعامل باشگاه والیبال سروقامتان همدان افزود: شورای شهر همان ماه گذشته موضوع پرداخت کمک ۳۰۰ میلیون تومانی به والیبال استان را مصوب کرد که مسئولان مربوطه درحال پیگیری برای اجرای این مصوبه هستند.

تیم والیبال سروقامتان همدان در گروه ب لیگ دسته اول کشور با تیم‌های وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس هم گروه است.

در پایان مرحله مقدماتی از هر گروه چهار تیم برتر به مرحله پلی‌آف صعود می‌کنند ضمن اینکه مرحله پلی‌آف مسابقات نیز به صورت ۲ برد از سه بازی برگزار خواهد شد و دیدار رده‌بندی و نهایی این رقابت‌ها هم به صورت تک حذفی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی