مصرف کاهش یافت؛ گاز به صنایع زنجان رسید


مصرف کاهش یافت؛ گاز به صنایع زنجان رسید

مدیر روابط‌عمومی شرکت گاز استان زنجان گفت: با کاهش مصرف به علت محدودیت‌های اعمال‌ شده، گاز صنایع دوباره وصل شد.

نادر رابطی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به محدودیت‌های اعمال‌ شده و آغاز به کار با تاخیر ادارات و مدارس، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز در استان زنجان مصرف شده که نسبت به روز قبل کاهش داشته است.

وی افزود: از عصر روز گذشته صنایعی که از شبکه گازرسانی خارج شده بودند، دوباره به شبکه بازگشته ولی برای برخی صنایع محدودیت‌ و سقف مصرفی تعیین شده است.

این مسئول از شهروندان خواست تا دمای رفاه را برای برقراری شبکه برای همه مشترکان عنوان کرد: بهینه‌سازی مصرف و صرفه‌جویی مشترکان خانگی و غیرعمده، بهترین اقدام برای جبران کمبود گاز و جلوگیری از قطعی گاز صنایع در زمستان است.

رابطی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۷۷ هزار و ۴۴۹ مشترک در استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: هر مشترک گاز تنها با کاهش یک درجه سانتی‌گراد دمای محیط می‌تواند تا ۶ درصد در کاهش میزان مصرف گاز نقش داشته و صرفه‌جویی قابل توجهی در مصرف کل که زمینه‌ساز تامین پایدار گاز و نبود افت فشار در استان خواهد بود را فراهم کند.

مدیر روابط‌عمومی شرکت گاز استان زنجان یادآور شد: استمرار گردش چرخ صنعت، در گرو مدیریت مصرف گاز توسط مشترکان خانگی و مدیریت مصرف بهینه است که از همه مصرف‌کنندگان بخش‌های مختلف مخصوصا مشترکان خانگی، صنایع کوچک و عمده درخواست می‌شود با اعمال صرفه‌جویی در مصرف گاز، این شرکت را در تامین جریان پایدار گاز یاری کنند.

انتهای پیام


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فوتی های ناشی از کرونا در زنجان روند نزولی گرفته است