تزریق 271 هزار دز واکسن کرونا در نهاوند


تزریق 271 هزار دز واکسن کرونا در نهاوند

رئیس مرکز بهداشت نهاوند گفت: تاکنون 271 هزارو 307 دز واکسن کرونا در نهاوند تزریق شده است و بیش از 31 هزار نفر نیز دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

علی‌احسان خیشوند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مجموع واکسن‌های تزریق شده تا امروز در شهرستان نهاوند ۲۷۱ هزار و ۳۰۷ دز بوده است که از این تعداد حدود ۱۲۷ هزار دز مربوط به نوبت اول بوده است.

وی تصریح کرد: هم‌چنین ۱۱۳ هزارو ۱۹۳ هزار دز از تعداد واکسن‌های تزریق شده در شهرستان مربوط به دز دوم است.

خیشوند با اشاره به تزریق دز سوم واکسن کرونا در شهرستان، افزود: تا امروز بیش از ۳۱ هزار و ۵۰۰ نفر در شهرستان نهاوند دز سوم واکسن کرونا را دریافت کردند و این روند ادامه دارد.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند خاطرنشان کرد: تزریق دز سوم و یادآور در مراکز جامع سلامت شهرستان نهاوند ادامه دارد و در ۲۰ مرکز جامع سلامت تزریق واکسن در شهرستان انجام می‌شود و همه واکسن‌ها در دسترس شهروندان قرار دارد.

وی بیان کرد: علاوه بر مراکز جامع سلامت مرکز تجمیعی واکسیناسیون در محل بخشداری نیز در سه شیفت تا ساعت ۱۲ شب به همشهریان خدمت رسانی می‌کنند.

خویشوند توصیه کرد با توجه به افزایش میزان مبتلایان به نوع اُمیکرون کرونا در کشور شهروندان در صورتی که سه ماه از تزریق دز دوم واکسن آن‌ها گذشته است در نخستین فرصت نسبت به دریافت دز سوم اقدام کنند.

وی ادامه داد: دز تزریق شده به جمعیت بالای ۱۲ سال نیز در شهرستان ۸۷ درصد بوده و این میزان در دانش‌آموزان ۹۴ درصد است.

رئیس مرکز بهداشت نهاوند در پایان تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم هرچه زودتر نسبت به تزریق دز سوم واکسن کرونا اقدام کنند و هم‌چنان پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و ماسک بزنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه شنبه 8 اردیبهشت 1403