امام جمعه کاشان راه‌اندازی مرکز خدمات درمانی شهر جوشقان قالی را خواستار شد


امام جمعه کاشان راه‌اندازی مرکز خدمات درمانی شهر جوشقان قالی را خواستار شد

کاشان - ایرنا - نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تاکید بر اولویت ارایه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم شهر جوشقان قالی گفت: راه‌اندازی مرکز خدمات درمانی شبانه‌روزی از نیازهای اساسی مردم این منطقه است.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عباسعلی سلیمانی روز پنجشنبه در نشست شورای اداری کاشان در دانشگاه آزاد اسلامی شهر جوشقان قالی، راه‌اندازی پمپ بنزین این شهر را نیز ضروری دانست و افزود: این طرح هم برای اجرا باید در اولویت قرار بگیرد.

وی، وجود دانشگاه آزاد اسلامی در شهر جوشقان را یکی از نمونه‌های عدالت آموزشی دانست و اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی ایران توانست عدالت آموزشی به سراسر کشور تعمیم دهد.

امام جمعه کاشان تاکید کرد: در نظام اسلامی باید خدمات به سوی مردم برده شود، نه اینکه مردم به سمت خدمات هدایت شوند.

وی با بیان اینکه نمی‌توان همه مشکلات را یک روزه رفع کرد، بلکه باید به تدریج و بر پایه امکانات و اولویت‌بندی نسبت به رفع آنها اقدام شود، گفت: وظیفه مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی اولویت‌بندی مشکلات مردم است که این اولویت‌ها با حضور میدانی مسوولان در هر منطقه بهتر درک می‌شود.

آیت‌الله سلیمانی افزود: فرماندار کاشان باید برای رصد مشکلات هفت شهر این شهرستان، ماهانه هفت روز اختصاص دهد تا از نزدیک با مشکل‌های مردم این شهرها آشنا و در رسیدگی تسریع شود.

وی، فلسفه برگزاری نشست‌های شورای اداری را هم‌پوشانی و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی دانست و بر برگزاری این شوراها در شهرهای دیگر تاکید کرد.

در نشست شورای اداری کاشان، برخی از مسوولان دستگاه‌های این شهرستان از جمله رییس اداره راه و شهرسازی و رییس مرکز بهداشت به ارایه گزارش اقدام‌های مرتبط با شهر جوشقان قالی پرداختند.

شهر جوشقان قالی از توابع بخش قمصر در شهرستان کاشان با نزدیک به هفت هزار نفر جمعیت در فاصله ۸۰ کیلومتری جنوب کاشان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید