دشمنان با تمام توان در حال شبهه افکنی در فضای مجازی هستند


دشمنان با تمام توان  در حال شبهه افکنی در فضای مجازی هستند

کرج - ایرنا - نماینده ولی فقیه دراستان البرز و امام جمعه کرج با تاکید بر اینکه امام مسجد باید خود را همواره به‌روز نگه دارد، گفت: امروز دشمنان با تمام توان در حال شبهه افکنی در فضای مجازی هستند که باید در مساجد روشنگری کرد.

آیت الله سید محمد مهدی حسینی همدانی روز پنجشنبه در دومین همایش استانی محراب بصیرت ویژه مبلغان، اساتید و ائمه مساجد البرز افزود: مسجد داری و اداره مسجد یک فن و مهارت است، بنابراین مسجد یک مسوولیت کامل و تمام برای یک روحانی است.

وی با تاکید بر اینکه مسجد قلب تپنده یک محله و امام در حکم ریه است، اظهار داشت: اگر امام به وظیفه خود به‌خوبی عمل کند محله آباد خواهد شد.

امام‌جمعه کرج با تا کید بر اینکه امام خمینی (ره) هدف از انقلاب را آبادی مساجد عنوان کردند، گفت: در ابتدای انقلاب تمام اعضای دولت و مجلس مسجدی بودند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه امام باید امامت مسجد را برای خود یک مسوولیت والا بداند و با طرح، برنامه، سیاست‌گذاری و روشمند پیش برود، بیان داشت: امام مسجد باید به فکر و محتوای مخاطبین خود عمق ببخشد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با تأکید بر اینکه مسجد امت ساز است، به تعریف کلمه امت پرداخت و گفت: امت عبارت است از گروه‌های مسنجم هم‌فکر و هم‌افق که برای یک هدف مشخص گرد هم آمدند.

آیت‌الله حسینی همدانی بابیان اینکه قاتلین امام حسین علیه‌السلام و جریانات ضد دین آن روز امت بودند، ادامه داد: امروز ما نیز اگر به دنبال مقابله با جریانات باطل هستیم باید امت و جبهه سازی کنیم که این امر از طریق مساجد محقق می‌شود.

وی بابیان اینکه امامت مسجد سخت‌ترین کار در امور طلبگی و روحانیت است، گفت: یکی از مهم‌ترین، دقیق‌ترین، بزرگ‌ترین و اثرگذارترین کارهای روحانیت، امامت مسجد است.

رییس شورای سیاستگذاری امور مساجد استان البرز در ادامه با اشاره به بیانه «گام دوم» رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: مهم‌ترین پایگاه برای تحقق بیانیه «گام دوم» مساجد است و مهم‌ترین شخص مسجد نیز امام مسجد است.

آیت‌الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به جهاد تبیین به‌عنوان یکی از تأکیدات رهبر معظم انقلاب از گذشته تاکنون، گفت: دشمن با تمام ترفندها نظام ادراکی جامعه را هدف گرفته است لذا یکی از راه‌های مقابله با این ترفند دشمن جهاد تبیین است.

وی یاد آورشد : دشمن در این جنگ باورها، تشخیص‌ها، اراده‌ها، اعتمادها، اتحادها و امیدآفرینی‌ها را هدف گرفته است.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در خاتمه با تاکید بر اینکه ما باید وضعیت خود را از حالت عادی به جهادی برای مقابله با این موضوع قرار دهیم، گفت: ائمه مساجد وظیفه هدایت فکری، اخلاقی و معنوی جامعه را به عهده دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دکتر سمیرا آل سعیدی کیست؟