برودت هوا، برخی مدارس خراسان شمالی را تعطیل کرد


برودت هوا، برخی مدارس خراسان شمالی را  تعطیل کرد

بجنورد- ایرنا- برخی از مدارس شهرستان‌های شیروان، راز و جرگلان، بام و صفی آباد و اسفراین به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی معابر و جاده‌ها فردا شنبه به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش شامگاه جمعه ایرنا، بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ، کلاس‌های درس مدارس شهرستان شیروان‌ در تمامی مدارس مناطق روستایی، شهر قوشخانه و شهر لوجلی و در مدارس ابتدایی و پیش دبستانی شهرستان شیروان، شهر خالق و شهر زیارت در نوبت صبح تعطیل و به صورت مجازی برگزار می شود.

همچنین شهرستان رازو جرگلان در نقاط روستایی مقطع ابتدایی و متوسطه یک در روستا های آدینه، قلی، داشلی قلعه، سرخسو انقلاب، بش دره، تکله قوز، آتلی و قره باطر در نوبت صبح به صورت مجازی و در بستر سامانه شاد برگزار می‌شود.

همچنین آموزش حضوری مدارس ابتدایی ، مسیر بام تا روستای اسفید ، مدارس متوسطه اول شهید تاتار اسپید، خالد اسلا مبولی نوده بام و شهید حسینی جهان در نوبت صبح تعطیل است.

تمامی مدارس دهستان میلانلو از روستای نوشیروان به بالا شهرستان اسفراین نیز تعطیل شد.

۱۸۶ هزار و ۶۵ دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۱۹ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۴ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

در مجموع ۴۸ درصد دانش آموزان استان را دختران تشکیل می دهند و ۳۸ درصد دانش آموزان در مناطق روستایی مشغول به تحصیل هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تاج عالم