امام جمعه قزوین: دهه مبارک فجر بهارِ جهاد تبیین است


امام جمعه قزوین: دهه مبارک فجر بهارِ جهاد تبیین است

قزوین - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین گفت: دهه مبارک فجر بهارِ جهاد تبیین است و باید از این دهه شکوهمند در راستای جهاد تبیین بهره گرفت.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی روز شنبه در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه مبارک فجر با بیان اینکه هر زمانی شرایط و اوضاع خود را دارد، اظهار داشت: امروز دوستان ما از سراسر جهان نگاهشان این است که جمهوری اسلامی ایران چقدر در ۲۲ بهمن می درخشد و مردم تا چه اندازه پای کار انقلاب هستند.

وی افزود: به همان نسبت که دوستان منتظر درخشش جمهوری اسلامی در ۲۲ بهمن هستند، دشمنان نیز این ایام را رصد می کنند و بسیار خوشحال می شوند ببینند حضور مردم نسبت به دوره های گذشته، ضعیف تر شده و باید مراقب این شرایط باشیم و برای سربلندی مقاومت اسلامی و انقلاب با جدیت بیشتر پای کار باشیم.

امام جمعه قزوین بیان کرد: جهاد تبیین، بهارش دهه مبارک فجر است و خوشبختانه رسانه ملی و همه رسانه ها به خوبی در این عرصه فعالیت دارد و می توان برنامه های خوبی را پخش کرده و از رسانه های کشور می خواهیم که همانند سال های گذشته با جدیت پای کار باشند.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: امروز برای انتقال انقلاب اسلامی به نسل جدید وظیفه سنگینی بر عهده داریم و کسانی که انقلاب و دفاع مقدس را تجربه کردند باید آن دوران را روایت گری کنند تا نسل جدید با اتفاقات آن دوران بیگانه نشود.

وی افزود: اگر جهاد تبیین صورت نگیرد، جای جلاد و شهید عوض خواهد شد و خسارت های جبران ناپذیری به کشور وارد می شود و این همت شما عزیزان و فعالین رسانه را می طلبد که روایت گری ها را به نسل های جوان منتقل کنند.

آیت الله عابدینی گفت: صدا و سیما و رسانه ها در ایجاد فضای شور و حماسه خیلی می توانند موثر عمل کنند و نگاه ها باید کشوری باشد و همه بخش های استان از جمله روستاها را نیز در بر بگیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رابطه جنسی زیر دوش آب در حمام با همسر خوب است یا بد؟