21 طرح عمرانی و تولیدی دهه فجر در دورود افتتاح می‌شود


21 طرح عمرانی و تولیدی دهه فجر در دورود افتتاح می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار دورود گفت: 21 طرح عمرانی و تولیدی با اعتبار 56 میلیارد تومان، دهه فجر امسال در این شهرستان افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا احمد گودرزیان روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت دهه فجر افزود: بهره برداری از ورزشگاه «چغابهرام»، سایت پرورش ماهیان خاویاری، پروژه آبیاری تحت فشار روستای «همیانه»، پرورش ماهی در قفس و افتتاح شرکت خمیرمایه مایه امید از جمله این طرح ها است.

وی اضافه کرد: میزان اشتغالزایی این طرح‌ها تاکنون و در حین کار ۲۲۵ نفر بوده است که بعد از اتمام پروژه‌ها به ۱۶۱ نفر خواهد رسید.

وی همچنین پروژه کمربندی دورود را مهم‌ترین و اولین مطالبه مردم دورود عنوان کرد و اظهار داشت: بخش زیادی از این طرح انجام شده و پیگیری ها برای تکمیل و بهره برداری از آن به صورت روزانه ادامه دارد.

گودرزیان همچنین خبرنگاری را رسالت بزرگی دانست و عنوان کرد: فعالان رسانه ای شناسنامه دار در امر خطیر آگاهسازی و اطلاع رسانی به مردم بر اساس واقعیت عمل و اصل امانت داری را رعایت می کنند که در این صورت می‌توانند با انتشار اخبار صحیح و دقیق، ضمن ایجاد پل ارتباطی بین مردم و مسوولان از گسترش شایعات در جامعه جلوگیری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره «مژگان زن رضا پروانه» سریال پوست شیر بعد 2 سال / چجوری این همه تغییر کرد ؟! ...