شهرداری ارومیه در بن بست محض/ مس رفسنجان بدون توقف در جمع مدعیان


شهرداری ارومیه در بن بست محض/ مس رفسنجان بدون توقف در جمع مدعیان

در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال، تیم پیکان تهران و مس رفسنجان حریفان خود را شکست دادند.

باشگاه خبرنگاران جوان - در ادامه رقابت‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال، تیم‌های شهرداری ارومیه و پیکان تهران و راه یاب ملل مریوان و مس رفسنجان به مصاف هم رفتند که در پایان پیکان تهران توانست با نتیجه ۳ بر ۲ شهرداری ارومیه را از پیش رو بردارد و مس رفسنجان هم ۳ بر صفر راه یاب ملل مریوان را شکست داد تا جایگاه خود را در جدول مستحکم‌تر کند.

در اولین دیدار پیکان تهران در سالن غدیر ارومیه میهمان شهرداری ارومیه بود و در این دیدار موفق شد با امتیاز‌های ۲۸ بر ۲۶، ۲۲ بر ۲۵، ۲۱ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۷ و ۱۵ بر ۱۰ شاگردان محمدرضا تندروان را شکست دهد.

شاگردان پیمان اکبری با پیروزی در این دیدار، تعداد برد‌های خود را به ۱۴ رساندند و با کسب ۱۴ پیروزی و ۸ شکست و ۴۲ امتیاز در جایگاه دوم جدول باقی ماندند. شهرداری ارومیه هم با شکست در این دیدار، با کسب ۱۳ پیروزی و ۹ شکست و با ۳۸ امتیاز در رده چهارم قرار گرفت تا بیش از پیش جایگاهش مورد تزلزل باشد.

در دیدار بعدی هم مس رفسنجان در سالن زاگرس میهمان راه یاب ملل مریوان بود و در این دیدار موفق شد با امتیاز‌های ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۰ شاگردان آرش صادقیانی را شکست دهد.

شاگردان بادرنگین با پیروزی در این دیدار، تعداد برد‌های خود را به ۱۲ رساندند و با کسب ۱۲ پیروزی و ۱۰ شکست و ۳۳ امتیاز در جایگاه ششم جدول ایستاد. راه یاب ملل هم با شکست در این دیدار، با کسب ۱۰ پیروزی و ۱۲ شکست و با ۳۰ امتیاز در رده هشتم قرار گرفت. شاگردان آرش صادقیانی با شکست در این دیدار جایگاه خود را به مدافع عنوان قهرمانی یعنی فولاد سیرجان دادند.

بیشتر بخوانید

شهرداری در ارومیه به دنبال راه خروج از بحران/ جنگ تیم‌های میانه جدولی برای حضور در پلی آف

انتهای پیام/


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فابرگاس به قولش عمل کرد: عشق و حال به خرج مربی!