13 میلیارد تومان طرح در آموزش و پرورش مراغه افتتاح یا کلنگ‌زنی می‌شود


مراغه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: همزمان با دهه فجر امسال 9...
مراغه - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مراغه گفت: همزمان با دهه فجر امسال 9 مدرسه با 32 کلاس درس در شهرستان بهره برداری و کلنگ‌زنی می‌شود.

حسین اکبریان روز دوشنبه در گفت‌وگو با ایرنا اظهار داشت: در دهه فجر امسال، مدرسه سه کلاسه روستای احمدآباد، مدارس ۶ کلاسه برکت در روستاهای چوان‌سفلی و آلماچوان و مدرسه ۱۲ کلاسه خیرساز دکتر بهلولی در شهر مراغه با ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و پنج مدرسه یک کلاسه خیرساز در روستاهای گنجی، قینرجه، باغ‌یئری، جوکی‌بیژن و قویون‌قشلاق با اعتبار یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان کلنگ‌زنی می‌شود.

وی به برنامه های کمیته فرهنگی و دانش آموزی ستاد بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مراغه نیز اشاره و عنوان کرد: مراسم شهرستانی استقبال از آفتاب و نواختن زنگ انقلاب در مرکز تیزهوشان شهید بهشتی مراغه به صورت نمادین آغاز برنامه های رسمی این دهه خواهد بود.

وی بیان کرد: دیدار با خانواده معظم شهدای فرهنگی و دانش آموز، عطر افشانی و غبارروبی مزار معظم شهدا، گفتمان های دینی و کارگاه های آموزشی، یادواره شهدای دانش آموزی مراغه، همایش عصر شعر و خاطره، برپایی نمایشگاه های مختلف و برگزاری پویش های متعدد، برگزاری جشن انقلاب، طرح ملی مدرسه انقلاب، اجرای مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های مهم کمیته در این دهه مبارک است.

وی خاطرنشان کرد: روز ۲۲ بهمن ماه نیز همزمان با سراسر کشور، آحاد فرهنگیان فرهیخته و دانش آموزان مراغه‌ای در راهپیمایی دشمن‌شکن ۲۲ بهمن که از میدان طلوع فجر شروع خواهد شد، شرکت خواهند کرد.

به گزارش ایرنا اکنون حدود ۵۵ هزار دانش‌آموز و سه‌هزار کادر فرهنگی در ۵۵۰ مدرسه دولتی و غیردولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند و بسیاری از معتمدان و افراد صاحب نفوذ این شهرستان از بازنشسته‌های آموزش و پرورش مراغه می‌باشند.

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته