433 طرح با اعتبار 160 میلیارد تومان در شهرستان زنجان به بهره برداری می‌رسد


433 طرح با اعتبار 160 میلیارد تومان در شهرستان زنجان به بهره برداری می‌رسد

زنجان - ایرنا - فرماندار شهرستان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر امسال 433 طرح با اعتبار 160 میلیارد تومان در این شهرستان به بهره برداری می‌رسد.

پرویز خالقی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: علاوه بر افتتاح این پروژه ها، عملیات اجرایی ۴۹ طرح دیگر نیز با اعتبار ۱۴۰ میلیارد تومان در شهرستان زنجان آغاز می‌شود.

وی اظهار داشت: در مجموع دهه فجر امسال افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۵۰۱ طرح با اعتبار بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان را خواهیم داشت.

فرماندار شهرستان زنجان گفت: همچنین علاوه بر پروژه های عمرانی، ۱۷ طرح بزرگ سرمایه گذاری نیز در شهرستان زنجان همزمان با دهه فجر با حجم سرمایه گذاری ۸۹۰ میلیارد تومان افتتاح می شود.

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه ها زمینه اشتغال ۹۲۵ نفر فراهم می شود.

خالقی ادامه داد: در این ایام آغاز عملیات اجرایی ۲ طرح سرمایه گذاری جدید نیز با حجم سرمایه بالای هفت میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان را در شهرستان خواهیم داشت.

وی اضافه کرد: با اتمام این ۲ طرح فرصت شغلی برای ۶۱ نفر ایجاد خواهد شد.

فرماندار شهرستان زنجان در بخش دیگری از سخنان خود به ضرورت جهاد تبیین و انعکاس دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی تاکید کرد و گفت: حلقه اول این جهاد، مدیران و مسوولان هستند که باید آمارهای دقیق و مبتنی بر حقایق را ارئه کنند و حلقه دوم جهاد تبیین، رسانه ها هستند که واسط بین مردم و مسوولان محسوب می‌شوند.

اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری به مناسبت دهه فجر در شهرستان زنجان

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار شهرستان زنجان نیز در این نشست از اجرای بیش از ۵۰۰ برنامه فرهنگی و هنری و ورزشی به مناسبت دهه فجر در این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها شامل مسابقات مختلف و جشنواره ها است.

سید بهزاد شفیعی افزود: اجرای برنامه های فرهنگی، هنری و ورزشی از روز ۱۲ بهمن ماه پس از نواخته شدن زنگ انقلاب، در سطح شهرستان زنجان آغاز می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


40 عکس نقاشی دخترانه جدید، ساده، زیبا، فانتزی و آسان برای پروفایل