قزوین از معدود استان‌های فاقد مرکز نگهداری معتادان متجاهر است


قزوین از معدود استان‌های فاقد مرکز نگهداری معتادان متجاهر است

قزوین – ایرنا - دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر قزوین گفت: از معدود استان‌های فاقد مرکز نگهداری معتادان متجاهر مشمول ماده 16 قانون مبارزه با مواد مخدر هستیم و راه اندازی این مرکز در استان ضروری است.

به گزارش ایرنا، علی رحمانی روز سه شنبه با بیان این مطلب، افزود: فقدان این مرکز موجب ناامنی و سلب آسایش عمومی در سطح پارکها و مناطق مختلف شهری شده است.

وی اضافه کرد: با توجه به این موضوع، جلسه بررسی نحوه مشارکت دستگاه های استان جهت تخصیص زمین و تامین هزینه های ساخت، تجهیز و راه اندازی مرکز نگهداری معتادان متجاهر موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در قزوین به ریاست معاون عمرانی استاندار و نمایندگان سازمان مدیریت و برنامه ریزی و شهرداری قزوین برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قزوین گفت: اگر بتوانیم مرکز مذکور را در استان راه اندازی کنیم با جمع آوری معتادان متجاهر و کارتن خواب از مناطق مختلف و آلوده، ضمن ارتقای امنیت عمومی و احساس آسایش برای شهروندان، چهره عمومی شهر مطلوبتر می شود و همچنین آمار سرقت های خرد در سطح استان نیز کاهش خواهد یافت.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد با اختصاص قطعه زمینی حدود پنج هکتار در ناحیه جنوب شهر قزوین از سوی شهرداری با مشارکت و همراهی مجموعه دستگاه ها از جمله سازمان مدیریت و برنامه ریزی نسبت به ساخت، تجهیز و راه اندازی این مرکز، اقدامات اولیه صورت پذیرد.


منتخب امروز


آخرین آمار ابتلا به کرونا در قزوین