مسوولان دستاوردهای انقلاب را باید برای مردم تبیین کنند


مسوولان دستاوردهای انقلاب را باید برای مردم تبیین کنند

کرمانشاه - ایرنا - رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان این‌که دهه فجر باید دهه روایتگری انقلاب اسلامی باشد، گفت: همه متولیان باید به طور شایسته‌ای دستاوردها و رویدادهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

به‌ گزارش خبرنگار ایرنا، «عباس سروری» روز سه‌شنبه در مراسم آغاز برنامه‌های دهه فجر و گلباران مزار شهدای کرمانشاه، افزود: ۲۷ کمیته تخصصی برای گرامیداشت دهه فجر امسال از ماه گذشته تشکیل شده و جلسات متعددی برگزار کرده اند.

او با بیان این‌که شعار اصلی دهه فجر امسال «جشن ملی ۱۴۰۰» ‌است، گفت: «جهاد تبیین و روایت‌گری انقلاب» راهبرد اصلی همه برنامه های دهه فجر است.

سروری، انقلاب اسلامی را یک پدیده در تاریخ معاصر توصیف کرد و گفت: این پدیده مسیر تاریخ را تغییر داد و اما با این‌حال دستاوردها و توفیق‌های انقلاب اسلامی به شایستگی برای نسل‌های جوان و جهانیان روایت و تبیین نشده ‌است.

سروری اظهار کرد: دهه فجر فرصت مناسبی برای معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و بازخوانی خاطرات و رویدادهای دوران انقلاب است.

او با بیان این‌که دهه فجر باید دهه روایت‌گری انقلاب اسلامی باشد، بیان کرد: همه متولیان باید به طور شایسته‌ای دستاوردها و رویدادهای انقلاب را برای مردم تبیین کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به هزاران برنامه استان برای گرامیداشت دهه فجر گفت: در شب ۲۲ بهمن در ۲ محوطه شهرداری کرمانشاه و پارک‌ کوهستان مراسم نور افشانی توسط ارتش و سپاه برگزار خواهد شد.

سروری همچنین درباره مراسم راهپیمایی روز ۲۲ بهمن امسال نیز گفت: اگر شرایط کرونایی اجازه دهد، راهپیمایی برگزار خواهد شد و سخنران مراسم هم نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خواهد بود.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با تشکر از اقدامات شهرداری کرمانشاه در آماده‌سازی شهر برای دهه فجر عنوان کرد: این مجموعه شهری به شایستگی اقدامات لازم درباره زیباسازی و تزئین معابر شهر متناسب با دهه فجر را انجام داده که قابل‌تقدیر است.

سروری همچنین با تجلیل از اتاق اصناف کرمانشاه گفت: در دهه فجر امسال شاهد یک تحول بصری در بازار کرمانشاه خواهیم بود.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فرود اضطراری بالگرد نخست وزیر ارمنستان + فیلم