ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب در برابر استکبار جهانی ایستاده است


ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب در برابر استکبار جهانی ایستاده است

قصرشیرین - ایرنا - فرماندار قصرشیرین گفت: امروز ایران اسلامی به برکت انقلاب و مجاهدت‌های امام راحل و رهبری‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی در برابر استکبار جهانی ایستاده و از قدرت‌های برتر جهان است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، «مرادعلی تاتار» روز سه‌شنبه در آیین زنگ انقلاب در نخستین روز از دهه مبارک فجر در مدرسه راهنمایی دخترانه زینب کبری (س) با تبریک ایام سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و بزرگداشت یاد امام راحل و شهدا، افزود: انقلاب مرهون مجاهدت‌های امامی است که هرچه داریم از ایشان داریم، امامی که امام ارزش ها بود و در برابر طاغوتیان و ظلمات ایستاد تا نور را در این مملکت جاری کند و سرافرازی را برای ملت به ارمغان بیاورد.

وی اظهار داشت: امروز سربلندی ملت ایران مرهون رشادت های شهدایی است که تا آخرین قطره خون خود در کنار امام ایستادند و برای دفاع از آرمان های والای امام دلاورانه جنگیدند و ایستادگی کردند.

نماینده عالی دولت در قصرشیرین در ادامه با اشاره به خفقان زمان رژیم طاغوت، گفت: در رژیم طاغوت احترامی برای ملت ایران قایل نبودند و دلیل قیام امام راحل تحقیر ملت ایران از سوی این رژیم منفور و ظلمی بود که بر مردم روا داشته می شد.

تاتار ادامه داد: همچنین در زمان رژیم طاغوت شاه هیچ اختیاری از خود نداشت و تمام مستشاران خارجی که وارد کشور می شدند از جیب ملت حق توحش می گرفتند و تمام صنایع کشورمان وابسته به غرب و خارج بود.

وی اضافه کرد: امروز به برکت انقلاب اسلامی ملت ایران در تمامی عرصه ها و صنایع به خودکفایی و استقلال رسیده و مردم نیز صاحبان اصلی نظام و انقلاب اسلامی هستند که آزادانه در هر موضوعی انتقاد و نقد و اظهار نظر می کنند.

او ادامه داد: امروز به برکت رهبری های حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران و به پشتوانه مردم شاهد عزت و سربلندی و درخشش در عرصه های جهانی هستیم که باید قدر نظام، رهبری و این انقلاب همیشه پیروز را بدانیم.

درپایان این مراسم که دانش آموزان و معلمان و جمعی از مسوولان ادارات و فرماندهان نظامی و انتظامی وسپاه حضور داشتند، زنگ انقلاب به صدا درآمد.

ایران اسلامی امروز به برکت انقلاب در برابر استکبار جهانی ایستاده است

همچنین رژه خودرویی در نخستین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و سالروز ورود معمار کبیر انقلاب به وطن در خیابان های قصرشیرین برگزار شد.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد که در امتداد این این مرزها، ۲ مرز رسمی و فعال خسروی و پرویزخان وجود دارد.


منتخب امروز


عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها