سریال های ترکیه ای با سناریوهای تکراری !


سریال های ترکیه ای با سناریوهای تکراری !

اگر سریال های ترکیه ای رو میبینید در این مطلب میتوانید ببینید سناریو های کدام سریال ها شبیه به هم هستش و با این حال چقدر خوب مورد استقبال است .

اگر مخاطب سریال های ترکیه ای هستین برای شما در این پست آرشیوی از سریال های معروف ترکیه ای قرار داده ایم . با ما همراه باشید .

سریال های ترکیه ای با سناریوهای تکراری !

سوگند (به ترکی: Yemin)، یکی از سریال‌های محبوب ترکیه‌ای در سطح جهانی و محصول سال ۲۰۱۹ است که در ۳۸۸ قسمت ۶۰_۱۲۰ دقیقه‌ای در ژانر درام و عاشقانه تولید شده‌است.اوزگه یائیز به ترکی استانبولی(özge yağız) و گوکبرک دمیرجی به ترکی استانبولی(gökberk demirci) بازیگران اصلی این سریال در نقش‌های ریحان و امیر تارهون هستند. این سریال در تاریخ ۱۸ فوریه سال ۲۰۱۹ میلادی نمایش خود را آغاز کرده‌است.این سریال تاکنون چهار فصل با فصل پنجم که درحال پخش است را منتشر کرده.

هرجایی (به ترکی استانبولی: Hercai) یک مجموعهٔ تلویزیونی درام عاشقانه ساخت ترکیه است که با بازی آکین آکینوزو ، ابرو شاهین، اویا اونوستاشی، احمد تانسو تانشانلر، سرهات توتوملر،آیدا آکسل می‌باشد. این سریال در تاریخ ۱۵ مارس ۲۰۱۹ از شبکهٔ شبکهٔ آ تی‌وی ترکیه پخش شد. ۶۹ قسمت (فصل اول و دوم وسوم) سریال تردید/هرجایی \بی‌وفا از کمپانی ATV، یکی از پرجایزه‌ترین و پربیننده‌ترین سریال‌های ترکیه اعلام شد. این سریال در قسمت ۶۹ به پایان رسید.

عشق از نو (به ترکی استانبولی: Aşk Yeniden) مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای، در ژانر کمدی، عاشقانه است که از فاکس (ترکیه) ترکیه در حال پخش است. نقش‌های اصلی آن را بورا گولسوی و ازگه ازپیرینچی ایفا می‌کنند. قسمت اول این سریال که ۱۰ فوریه ۲۰۱۵ پخش شد، رتبهٔ اول را در بین سریال‌های هفته به دست آورد و توانست شروع موفقیت آمیزی را برای این مجموعه به ارمفان آورد. این سریال در ایران از مهر ۹۹ با دوبله فارسی توسط شبکه های جم در حال پخش می باشد.

تو درم را بزن .ادا (هانده ارچل) که تمام هدفش در زندگی تحصیل و گرفتن بورسیه است، با سرکان بولات (کرم بورسین) که بورس تحصیلی بین‌المللی خود را رها کرده روبرو می‌شود، سرکان بولات به دلیل یک سری مشکلات شخصی دنبال کسی می‌گردد که بتواند به‌مدت دوماه نقش نامزد او را بازی کند به ادا پیشنهاد می‌کند که اگر دو ماه نقش نامزد اون روبازی کند، به‌صورت کاملاً رایگان بورسش را به ادا می‌دهد، اگرچه ادا ابتدا به دلیل تنفرش از سرکان این پیشنهاد را رد می‌کند، اما با توجه به شرایط مجبور به پذیرش شرایط سرکان می‌شود. سرکان و ادا ضمن نقش بازی کردن، رابطه ای پرشور و چالش‌برانگیز را تجربه می‌کنند که موجب می‌شود همه برنامه‌ریزی را فراموش کنند.

سریال های ترکیه ای با سناریوهای تکراری !

سیب ممنوعه (به ترکی استانبولی: Yasak Elma) یک مجموعه درام، عاشقانه و کمدی ترکیه‌ای می‌باشد که نخستین قسمت از این مجموعه در ۱۹ مارس ۲۰۱۸ از شبکه FOX TV پخش گردید. هم اکنون سریال سیب ممنوعه هر دوشنبه از شبکه FOX TV پخش می‌شود.

پرنده سحرخیز یک مجموعه کمدی ترکیه ای است .

عشق اجاره‌ای (به ترکی استانبولی: Kiralık Aşk) سریالی است که در دو فصل ارائه شد. فصل نخست آن ۵۲ قسمت بود که بازیگران آن عبارت بود از:الچین سانگو، باریش آردوچ، صالح بادمجی، سنم اوزتورک، اونور بویوک توپچو، نرگیس کومباسار و… در فصل دوم تعدادی بازیگر از مجموعه خداحافظی کرده و بازیگران جدیدی چون مژده اوزمان به سریال پیوستند.فصل اول این سریال طرفداران فراوانی داشت و از محبوبیت بسیاری برخوردار بود که کارگردان سریال تصمیم به ساختن سری دوم آن گرفت؛ و فصل دوم این سریال هم با استقبال فراوانی مواجه شد و به شبهه‌های باقی مانده در فصل اول نیز پاسخ داد.

عشق تجملاتی (ترکی استانبولی: Afili Aşk‎) نام مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای است که داستانی زوجی لجباز به نام های کرم و عایشه را میگوید.دوبله فارسی این سریال توسط گروه هوپ سیتی در ۱۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای (۹۷ قسمت دوبله فارسی ، ۲۳ قسمت زیرنویس) پخش شد

عشق حرف حالیش نمیشه (به ترکی استانبولی: Aşk Laftan Anlamaz) یک مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای است که در سال‌های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ از شبکهٔ شو تی وی پخش شد. این درام عاشقانه و کمدی ۳۱ قسمت ۲ ساعته دارد.

سریال های ترکیه ای با سناریوهای تکراری !

کارادای داستان در شهر استانبول دهه ۱۹۷۰ اتفاق می‌افتد. ماهر کارا یک کفاش ساده است که همراه خانواده خود در یک محلهٔ آرام زندگی می‌کند. در روز نامزدی ماهر، پدرش به اتهام قتل دادستان کل استانبول دستگیر می‌شود. ماهر که باور دارد پدرش بی‌گناه است برای آزادی وی می‌جنگد. او به عنوان وکیل کارآموز با نام جعلی صالح ایپک وارد عدلیه استانبول می‌شود و در کنار قاضی فریده شاد اوغلو پرونده پدرش نظیف کارا را بدست می‌گیرد تا عدالت را بر ظلم پیروز کند. اما ناگهان خود را در میان یک دو راهی بزرگ می‌بیند چون عاشق فریده می‌شود، و اینکه کدام مهم‌تر است؟ عشق یا عدالت؟

ایزل (به ترکی استانبولی: Ezel) یک مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای در ژانر جنایی است. داستان این مجموعه اقتباسی از رمان کنت مونت کریستو نوشته الکساندر دوما است.عمر با دختری بنام اِیشان دوست است. سردار، پدر اِیشان به کمک دو دوست عمر به نام‌های چنگیز و علی و به کمک خود اِیشان، وی را طعمه یک دسیسه از پیش برنامه‌ریزی شده برای سرقت از یک قمارخانه قرار داده و او با خیانت دوستانش به عنوان گناهکار راهی زندان می‌شود. عمر طی یک حادثه آتش‌سوزی در زندان توسط دشمنانش صورتش آسیب شدید می‌بیند اما به کمک فردی بنام رامیز و طی یک جراحی پلاستیک، چهره اش تغییر میابد. دوستان عمر با فرض مرگ او در حادثه زندان او را به دست فراموشی می‌سپارند، غافل از اینکه عمر با چهره و نام جدید اِزَل به قصد انتقام‌گیری دوباره وارد جمع دوستانه آن‌ها می‌شود…

کوزگون داستان از کودکی این دو شروع میشود.... پدر دیلا و کوزگون هر دو یک مامور پلیس هستند اما یک روز پدر دیلا به پدر کوزگون خیانت میکند و پدر کوزگون به زندان میرود.... حالا هم دیلا و کوزگون بزرگ شده اند کوزگون با یک اسم و هویت جدید وارد شهر میشود تا بتواند انتقام پدرش را بگیرد اما در بین راه به عشق بچگی خود(دیلا) برخورد میکند حالاهم که دیلا یک وکیل موفق شده است.....

گودال (به ترکی استانبولی: Çukur)، نام محله‌ای خطرناک در استانبول است که توسط خانواده‌ی مافیایی به نام کوچاوالی اداره میشود. یک روز، شخصی به نام وارتولو سعادت الدین (ارکان کولچاک) که یک مواد فروش است، به این محله می آید و به ادریس کوچاوالی(ارجان کسال) که پدر این محله است، پیشنهاد فروش مواد مخدر در این محله را میدهد. اما این محله، با اینکه بیشتر اهالی اش اسلحه دارند، قوانین خاصی دارد و یکی از آنها ممنوعیت فروش مواد مخدر در آن است. ادریس قبول نمی‌کند و وارتولو عصبانی میشود و این عصبانیتش باعث کشتن قهرمان کوچاوالی(مصطفی اوستونداگ) پسر ادریس میشود. خانواده کوچاوالی که احساس میکنند، کنترل محله از دست آنها خارج شده، پسر کوچکشان یعنی یاماچ(آراس بولوت) که ده سال است از آنها دور شده را برمیگردانند، تا با کمک او مشکلات را حل کنند، اما گویا مشکلات در این محله تمامی ندارد...

عشق سیاه و سفید (به ترکی استانبولی: Siyah Beyaz Aşk) یک مجموعه تلویزیونی ترکیه‌ای در ژانر درام و عاشقانه با بازی ابراهیم چلیک‌کول و بیرجه آکالای است. پخش این مجموعه در ۱۶ اکتبر ۲۰۱۷ از کانال د شروع و در ۲۸ مه ۲۰۱۸ به پایان رسید.

سریال های ترکیه ای با سناریوهای تکراری !

استانبول ظالم (به ترکی استانبولی: Zalim İstanbul) یک سریال درام و اجتماعی ساخت کشور ترکیه است که در تاریخ ۱ اوریل ۲۰۱۹ توسط شرکت افشار فیلم ساخته شد این فیلم ماجرای دو خانواده در سطح های مختلف و روایتگر زندگی فردی معلول است که این سریال در جم نیز با دوبله ی فارسی پخش شده است

فضیلت خانم و دخترانش (به ترکی استانبولی: Fazilet Hanım ve Kızları) یک سریال ترکی است که در سال ۲۰۱۸–۲۰۱۷ در کانال «استار تی‌وی» ترکیه پخش شده‌است. نقش اصلی این سریال بر عهده چاعلار ارتورول و دنیز بایسال آلپ ناووز است.

روزگارانی در چوکوروا (به ترکی استانبولی: Bir Zamanlar Çukurova) یک مجموعه تلویزیونی درام و عاشقانه ساخت کشور ترکیه است که نخستین قسمت از این مجموعه در تاریخ ۱۳ سپتامبر ۲۰۱۸ از شبکه آ تی وی پخش شد.

سریال های ترکیه ای با سناریوهای تکراری !

آپارتمان بی‌گناهان (به ترکی استانبولی: Masumlar Apartmanı) یک مجموعه تلویزیونی تهیه شده توسط او‌جی‌ام پیکچرز و به نویسندگی دنیز مدان اغلو و رعنا مماتلی اوغلو است. بازیگران اصلی این مجموعه ازگی مولا، بیرکان سوکولو، مروه دزدار و ملیسا شنولسون هستند. پخش این سریال از ۱۵ سپتامبر ۲۰۲۰ در شبکه تی‌آرتی ۱ آغاز شد. چاغری ویلا لوستووالی و چیدم بوزعلی کارگردانان این سریال هستند.

همه جا تو (به ترکی استانبولی: Her Yerde Sen) یک سریال کمدی ساخت ترکیه به کارگردانی اندر میلار است، که توسط دنیز یشیلگن و اسرا چتک ییلمازر نوشته شده‌است. قسمت اول آن در ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ اکران شده‌است. موسیقی عمومی این سریال متعلق به زینب باستیک است. این سریال در ۲۳ نوامبر ۲۰۱۹ پایان یافت. سریال جایزه بهترین سریال کمدی رمانتیک را در بیست و چهارمین مراسم جوایز لنز طلایی از آن خود کرد. در چهل و ششمین دوره جوایز پروانه طلایی در سال ۲۰۲۰، زوج دمیر و لروکس (سلین) با بازی فورکان آندیچ و ایبوکه پوسات جایزه بهترین زوج سریال را از آن خود کردند.

آقای اشتباه (به ترکی استانبولی: Bay Yanlış)، یک سریال کمدی-رمانتیک ترکی، با امضای گلد فیلم است. اولین قسمت آن در تاریخ ۲۶ ژوئن ۲۰۲۰ به کارگردانی دنیز یورولمازر منتشر شد و به نویسندگی آسلی زنگین و بانو زنگین ساخته شده‌است.[۱] این سریال در ۲ اکتبر ۲۰۲۰ پایان یافت.این سریال در ایران سال ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ با دوبله فارسی از شبکه ام بی سی پرشیا پخش شد. این سریال چندوقت پیش در کشور ایتالیا نیز پخش شد که بسیار مورد پسند قرار گرفت.

سریال های ترکیه ای با سناریوهای تکراری !


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه