پویش «پرچم افتخار-سرود افتخار» در هرمزگان آغاز به کار کرد


پویش «پرچم افتخار-سرود افتخار» در هرمزگان آغاز به کار کرد

بندرعباس- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: پویش ملی «پرچم افتخار – سرود افتخار» به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان های انقلاب و پرچم ایران به عنوان نماد اصلی هویت ملی در استان آغاز به کار کرد.

حجت الاسلام و المسلمین علی اکبر انصاری راد روز چهارشنبه افزود: همزمان با فرارسیدن دهه فجر با استفاده از زبان هنر جشن و آذین بندی پویش پرچم و سرود افتخار در هرمزگان آغاز به کار کرده است که با مشارکت مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان پرچم جمهوری اسلامی در شهر، روستا، مغازه، منازل، مدارس و معابر برای گرامیداشت خاطره ایام الله دهه فجر به اهتزاز درآمده است.

وی با اشاره به اقدام های استانی این پویش بیان داشت: پویش پرچم افتخار با هشتگ #پرچم_افتخار است و با هدف ترویج نصب پرچم سر درخانه ها و اماکن عمومی است که در این راستا حدود یکهزارعدد پرچم ایران با ابعاد ۷۰*۱۲۰ توسط استان تهیه شده که تا پایان دهه فجر به صورت روزانه برای برگزیدگان ارسال می گردد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان اظهارداشت: افراد برای شرکت در این پویش ملی و درخواست هدیه پرچم عدد یک، برای ارسال عکس و فیلم های نصب پرچم در سردر خانه ها عدد ۲ و جهت ارسال عکس، فیلم و تصاویر منتخب مردم برای شرکت در پویش سرود افتخار عدد سه را به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ ارسال کنند.

انصاری راد ادامه داد: هر روز به قید قرعه به ۱۰ نفر از برگزیدگان هدایایی به ارزش پنج میلیون ریال اهدا می شود.

وی یادآورشد: این پویش با هدف ترویج حس افتخار و احترام به آرمان های انقلاب و پرچم ایران به عنوان نماد اصلی هویت ملی، تقویت روحیه امید آفرینی و نشاط اجتماعی با اقدام های پویشی و مشارکت مردم و تقویت گروه های سرود و اجرای سرودهای انقلابی همزمان با سراسر کشور در استان هرمزگان برگزارشد.

وی گفت: پوشش رسانه ای اقدام های یاد شده درر سطح استان، انتشار تصاویر و ویدئوهای مربوط در رسانه ها به ویژه اقدام های استانی پویش پرچم افتخار و پویش سرود افتخار، ترویج و انتشار آثار تولیدی مردمی و استان ها در فضای مجازی و تامین منابع مالی از طریق برنامه های رسانه ای و هماهنگی با دفتر برنامه ریزی، فن آوری اطلاعات و تحول اداری از مهم ترین اقدام های مرکز رسانه است.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته و متن تولدت مبارک پسرم | عکس پروفایل تبریک تولد پسرم از طرف مادر و پدر