109 دستگاه آسانسور در گلستان شهر بجنورد گواهینامه استاندارد گرفت 


109 دستگاه آسانسور در گلستان شهر بجنورد گواهینامه استاندارد گرفت 

بجنورد-ایرنا- معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان خراسان شمالی گفت: تاکنون گواهینامه استاندارد برای 109 دستگاه آسانسور در گلستان شهر بجنورد به عنوان بزرگ ترین مجموعه مسکن مهر در استان صادر شده است.

علی فخرانی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پنج هزار و ۹۰۰ واحد مسکونی در گلستان شهر ساخته و بهره برداری شده است که شهروندان در این مجموعه مسکونی از ۲۵۶ دستگاه آسانسور استفاده می کنند.

وی افزود: از این تعداد ۱۰۹ دستگاه آسانسور دارای گواهینامه استاندارد بوده و ۱۴۷ دستگاه دیگر در مرحله اخذ گواهینامه استاندارد بوده و ۱۰۲ دستگاه آسانسور نیز راه اندازی نشده است.

فخرانی تصریح کرد: شرکت های متولی راه اندازی آسانسورها باید در اخذ گواهینامه استاندارد آسانسورها سرعت عمل داشته باشند البته در این زمینه همکاری بیشتر اداره کل استاندارد می تواند کار را آسان تر نماید.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان خراسان شمالی اضافه کرد: خوشبختانه دستگاه های آسانسور و متعلقات آن که در گلستان شهر استفاده شده اند دارای کیفیت مناسبی است اما بعضا چاله ها و اتاق آسانسور به لحاظ ابنیه مشکلاتی دارند که با مساعدت شرکت های نصب آسانسور، بازرسان و اداره کل استاندارد انشاالله مشکل مرتفع خواهد شد.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رقص و خوانندگی صحرا اسداللهی ! / یکی جلوی خانم بازیگر رو بگیره !