مصاحبه صیادمنش با دوربین هال سیتی؛ از آمادگی برای درخشش تا تعریف از فضای عالی ورزشگاه+فیلم


مصاحبه صیادمنش با دوربین هال سیتی؛ از آمادگی برای درخشش تا تعریف از فضای عالی ورزشگاه+فیلم

به گزارش خبرگزاری فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان هفته گذشته به صورت رسمی با باشگاه هال سیتی انگلیس قرارداد 6 ماه قرضی امضا کرد تا در نیم فصل دوم در لیگ دسته اول انگلیس به میدان...

به گزارش خبرگزاری فارس، اللهیار صیادمنش مهاجم ملی پوش کشورمان هفته گذشته به صورت رسمی با باشگاه هال سیتی انگلیس قرارداد 6 ماه قرضی امضا کرد تا در نیم فصل دوم در لیگ دسته اول انگلیس به میدان برود.

صیادمنش در مصاحبه با دوربین باشگاه هال سیتی، گفت: خیلی خوشحالم که در این باشگاه بزرگ حضور دارم. من این باشگاه را از زمان کودکی دنبال می کردم. این باعث افتخارم است که در این باشگاه بزرگ حضور پیدا کردم و اینجا در این استادیوم هستم. خیلی خوشحالم برای این باشگاه بزرگ آماده بازی هستم.

وی درباره اینکه چگونه هال سیتی را انتخاب کرد، گفت: من برخی از پیشنهادهای دیگر را داشتم اما فکر کردم که هال سیتی برای آینده ام بهترین انتخاب است. در این تیم می توانم در پست خودم بهترین باشم در نتیجه آن را انتخاب کردم.

مصاحبه صیادمنش با دوربین هال سیتی؛ از آمادگی برای درخشش تا تعریف از فضای عالی ورزشگاه+فیلم

مهاجم ملی پوش کشورمان درباره برخورد هم تیمی هایش با او این طور، گفت: استقبال خیلی خوبی از من شد، خوشحالم که به اینجا آمدم.

صیادمنش درباره حضورش در ورزشگاه در بازی با سوانسی، گفت: تیمی خیلی خوب بازی کرد. این اولین بازی بود که من از نزدیک بازی هال سیتی را دیدم. وقتی در ورزشگاه بودم انرژی خیلی مثبت و زیادی از هواداران گرفتم. جو ورزشگاه خیلی عالی بود. هواداران تیم عالی هستند و شنبه دوباره آنها را خواهم دید.

مهاجم ایرانی درباره انرژی جادویی هواداران هال سیتی، گفت: واقعا هیجان انگیر و جادویی بود. این اولین پیام برای من در ورزشگاه هال سیتی بود. جو استادیوم عالی بود و حس خوبی گرفتم. وظیفه ما به عنوان بازیکن از همه اول باید موفقیت تیم باشد. همه تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم موفق شد و بعد از آن به چیزهای دیگر و موفقیت های فردی فکر می کنیم.

ستاره سابق استقلال ادامه داد: فصل گذشته برای من در لیگ برتر اوکراین عالی بود. در 22 بازی 9 گل برای زوریا در لیگ به ثمر رساندم. همچنین در رقابت های کنفرانس اروپا نیز گلزنی کردم. همچنین در سوپر لیگ هم گلزنی کردم. فکر می کنم 4 پاس گل نیز دادم. تلاش می کنم تا این روند خوب خود را در هال سیتی هم ادامه دهم.

مهاجم ملی پوش ایرانی به عنوان جوان ترین بازیکن تیم ملی ایران که موفق به گلزنی برای تیم ملی کشور شده، گفت: من خیلی خوشحالم واقعا لحظه ای فوق العاده بود. همیشه آرزو داشتم برای تیم ملی کشورش بازی کنم. واقعا خوشحالم بودم چون اولین بازی ام رو انجام دادم و در اولین بازی ملی اولین گلم را نیز به ثمر رساندم.

صیادمنش درباره احساسش از حضور در انگلیس، گفت: همیشه فوتبال انگلیس را دنبال می کردم. واقعا لیگ های سطح بالایی دارد و همیشه آرزو داشتم در لیگ های فوتبال این کشور بازی کنم. خداراشکر این اتفاق افتاد و اینجا هستم.

مهاجم ایرانی در پیامش به هواداران هال سیتی، گفت: آنها پیام های محبت آمیز زیادی به من دادند. دوست دارم خیلی زود در این استادیوم و در این فضای فوق العاده در کنار آنها حضور پیدا کنم.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)