امام جمعه شریف آباد پاکدشت: دهه فجر بهار تبیین انقلاب است


امام جمعه شریف آباد پاکدشت: دهه فجر بهار تبیین انقلاب است

تهران- ایرنا- امام جمعه شریف‌آباد پاکدشت گفت: دهه فجر، بهار تبیین دستاوردهای انقلاب و اهمیت دادن بیش از پیش به شعار استقلال، آزادی، مقاومت و ایستادگی در برابر استعمارگران است.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام قاسم خداپرست در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شریف‌آباد پاکدشت گفت: مبارزه حق علیه باطل همیشگی است و امروز این مبارزه به جهاد تبیین دستاوردهای انقلاب رسیده چرا که با گذشت ۴۳ سال از انقلاب، عده‌ای در صدد شُبه افکنی و منحرف کردن افکار جوانان و آینده‌سازان ایران اسلامی هستند.
وی افزود: ایران از لحاظ استراتژیک، از موقعیت ویژه و حساسی برخوردار بوده و حلقه وصلی بین قاره‌های آسیا، اروپا، آفریقا و اقیانوس هند محسوب می‌شود از این رو طی سال‌های متمادی، بسیاری از کشورهای استکباری تلاش داشتند که در ایران حکومت کنند ولی این انقلاب مردم ایران به رهبری امام راحل بود که دست تمامی کشورهای استکباری را از این کشور کوتاه کرد.
وی اظهار داشت: انقلاب مردم ایران از چنان عظمتی برخوردار است که حتی رییس سازمان سیا آمریکا در اوایل پیروزی انقلاب، از حرکت مردم ایران به عنوان واقعیتی عجیب و باور نکردنی یاد کرد که باعث شد تلاش چندین ساله آمریکا برای ماندن دائمی در ایران، با شکست همراه شود.
خداپرست افزود: مردم ایران با درک صحیح از اهمیت شعار استقلال، آزادی، پای آرمان‌های خود ایستادند و عزت و اقتدار را نصیب کشور کردند.
وی تأکید کرد: حاکمیت اسلام ناب محمدی و تفکر ناب شیعی برگرفته از مکتب پیامبر عظیم الشأن اسلام (ص)، اهل بیت عصمت و طهارت و واقعه عاشورا اجازه نمی‌دهد ایران در برابر استعمارگران و زورگویان تسلیم شود.
وی با اشاره به لزوم توجه به جهاد تبیین مورد نظر رهبر معظم انقلاب گفت: جهاد تبیین که رهبری آن را تکرار و در سالهای اخیر به آن تاکید داشته‌اند، به این دلیل است که عده‌ای می‌خواهند رژیم پهلوی را بزک کرده و با بیان این‌که پدران شما به اشتباه انقلاب کردند، اذهان نسل جوان را مشوش کرده و آنان را به سمتی دیگر سوق دهند.
امام جمعه شریف‌آباد پاکدشت اظهارداشت: دهه فجر، بهار تبیین ارزش‌های انقلاب است و اگر ما در این ایام‌ انقلاب و ارزش‌های انقلاب را تبیین نکنیم دشمن به اهداف خود دست پیدا می‌کند.
وی تصریح کرد: البته نسل جوان امروز با اینکه امام و انقلاب را ندیده ولی به انقلاب پدران خود افتخار می‌کنند، این نسل اهل تشخیص هستند و آن قدر بصیرت دارند که فرق جمهوری اسلامی و رژیم غاصب پهلوی را تشخیص ‌بدهند.
وی افزود: شاید امروز در کشور مشکلاتی وجود داشته باشد ولی به برکت امام راحل، هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، خون شهدا ، تلاش مسوولان و ایستادگی مردم، تمامی این مشکلات در حال برطرف شدن است و مسیر رو به پیشرفت کشور، با سرعت بیشتری طی می‌شود.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

جدول قطعی برق در شهرستان‌های استان تهران اعلام شد