سریالهای ترکیه ای سیب ممنوعه و قضاوت جریمه شدند !


سریالهای ترکیه ای سیب ممنوعه و قضاوت جریمه شدند !

سازمان نظارت بر تلویزیون RTÜK، سریال های سیب ممنوعه و قضاوت را جریمه کرد .

سازمان نظارت بر تلویزیون RTÜK، سریال های "سیب ممنوعه" و "قضاوت" را جریمه کرد. سریال سیب ممنوعه به دلیل اینکه روابط خارج از ازدواج را عادی نشان میدهد و استفاده از دیالوگ های سطح پایین بین کاراکتر ها که به نهاد خانواده آسیب میزند. سریال قضاوت نیز به دلیل استفاده گسترده از خشونت که باعث تشویق خشونت در افراد میشود. کانال D و FOX جریمه نقدی شدند.

سریالهای ترکیه ای سیب ممنوعه و قضاوت جریمه شدند !

سیب ممنوعه (به ترکی استانبولی: Yasak Elma) یک مجموعه درام، عاشقانه و کمدی ترکیه‌ای می‌باشد که نخستین قسمت از این مجموعه در ۱۹ مارس ۲۰۱۸ از شبکه FOX TV پخش گردید. هم اکنون سریال سیب ممنوعه هر دوشنبه از شبکه FOX TV پخش می‌شود.

زینب و ستاره دو خواهری هستند که خیلی به هم وابسته ان اما آرزوهای کاملا متفاوتی دارن. زندگی ییلدیز بعد از آشنایی با شاهزاده ی اشراف، اندر آرگون تغییر میکنه. اندر برای رهایی از شوهرش، هالیت آرگون، ییلدیز رو به کار میگیره ، وقتی این اتفاقا در زندگی ییلدیز میفته شرکتی که زینب در آن کار میکنه از طرف علیهان تاش دمیر خریداری میشه. علیهان یه کارمند خشن، پررو و ثروتمند هست. تضادهای زینب و علیهان در مدت کوتاهی به جذابیت تبدیل میشه، اما چیزی که زینب نمیدونه اینه که علیهان شریک و برادر زن دوم هالیت هست…

سریالهای ترکیه ای سیب ممنوعه و قضاوت جریمه شدند !

سریال ترکی قضاوت با بازی پینار دنیز و کان اورگانجی‌اوغلو یکی از جذاب ترین سریال های در سال جدید بوده است.سریال ترکی قضاوت از تاریخ 19 سپتامبر 202 شبکه Kanal D در 13 قسمت 140 دقیقه ای شروع به پخش کرده است.

سیلین ( پینار دنیز ) وکیلی موفق که می تواند برای رسیدن به چیزی که به آن اعتقاد دارد هر کاری انجام دهد. او مصمم و نترس است. وقتی پای قوانین به میان می‌آید، او مرزها را نمی‌شناسد.سیلین در حین تحصیل در دانشکده حقوق، سرپرست خانواده می شود. پدرش به ناحق متهم به سرقت است و به مدت 5 سال باید در زندان بماند. در این مدت، سیلین تمام تلاش خود را برای حمایت از مادر و خواهر کوچکترش می کند و یاد می گیرد که چگونه به تنهایی با شرایط سخت زندگی مبارزه کند.ایلگاز (کان اورگانجی‌اوغلو )، وی یک دادستان بسیار موفق است که همه چیز را طبق قوانین و مقررات انجام می دهد. از این نظر او در مقایسه با سیلین شخصیتی متضاد دارد.

سریالهای ترکیه ای سیب ممنوعه و قضاوت جریمه شدند !


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از ورژن دخترانه یوسف صیادی به سبک حامد آهنگی/ این بشر گوله نمکه + فیلم