برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز


 برگزاری مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر در کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز

رضا زاده گفت: مراسم بزرگداشت دهه فجر، روز جمعه 15 بهمن به همت کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز در جمع جوانان و نوجوانان این مسجد برگزار شد.

«سیده مریم الشریعه رضازاده»، با تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، گفت: مراسم بزرگداشت دهه فجر، روز جمعه 15 بهمن به همت کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز در جمع جوانان و نوجوانان این مسجد برگزار شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: در این مراسم ابتدا مسابقه ویژه بازخوانی تاریخ انقلاب وسپس دستاوردهای انقلاب برگزار شد و به موضوعاتی همچون تاریخ شروع انقلاب اسلامی، عصر عاشورای 13 خرداد سال 1342 و سخنرانی حضرت امام خمینی (ره) در مدرسه «فیضیه»، دستگیری امام در نیمه شب 15 خرداد 42 و انتقال به باشگاه افسران تهران که موجب اعتراضات وسیع مردم در شهرهای مختلف شد، پرداخته شد.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: در این مراسم همچنین به موضوعی که شاه پس از این جریان بلافاصله به کاخ سعد آباد رفت و دستور آتش گشودن به روی مردم را صادر کرد و خیابان ها با خون مردم رنگین شد نیز پرداخته شد تا جوانان و نوجوانان مسجد با این موضوعات آشنا شوند و در ادامه در مورد دستاوردهای انقلاب اسلامی نیز به سئوالات بچه های مسجد پاسخ داده شد.

رضازاده اعلام کرد: در مورد تشکیل سپاه پاسداران جهت نگهبانی از انقلاب، مردم ودستاوردهای انقلاب، پیشرفت دانشگاه پزشکی از هفت دانشگاه به 47 دانشگاه و برخورداری امنیت کشور در دل بحرانی ترین منطقه جهان با خون شهدایی همچون شهید سردار سلیمانی موضوعاتی مطرح شد و به افرادی که سئوالات را پاسخگو بودند نیز ظرف بلور اهدا شد.

وی ادامه داد: سپس گروه سرود، شعر «به لاله در خون خفته» را خواندند و دستکش به آنها از طرف کانون مسجد اهدا و در آخر از ستاد جشنواره «عمار»، فیلم ویژه نوجوانان پخش شد.

رضازاده در پایان ضمن تشکر از خبرگزاری شبستان برای درج خبرهای کانون های مساجد گفت: از همکاری ستاد جشنواره «عمار» برای جهت پخش فیلم و ستاد برگزاری دهه فجر برای اهدای یکصد پرچم ایران و تعدادی پوستر به جوانان در برگزاری این مراسم قدردانی می کنیم.

پایان پیام/664

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه