دریافت مایع دستشویی به جای آیفون 13 در خرید آنلاین!


دریافت مایع دستشویی به جای آیفون 13 در خرید آنلاین!

یک زن گوشی آیفون 13 پرو مکس خرید، اما در هنگام رسیدن مرسوله اش متوجه شد که برای او مایع دستشویی فرستاده شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان - آیفون ۱۳ پرو مکس یک گوشی بسیار گران قیمت است و با قیمتی ۱۰۹۹ دلار شروع می‌شود. این گوشی یکی از پرخرج‌ترین دستگاه‌هایی است که در حال حاضر می‌توانید خریداری کنید. با این حال زنی که این مدل گوشی را از یک اپراتور در انگلیس خریداری کرده بود در نهایت مایع دستشویی تحویل گرفت.
بر اساس گزارش فون آرنا، یک زن ساکن لندن آیفون ۱۳ پرو مکس را با قراردادی ۳۶ ماهه از Sky Mobile سفارش داد. کل ارزش این خرید ۱۵۰۰ پوند معادل ۲۰۰۰ دلار بود.
این زن ۳۲ ساله هزینه تلفن را در ۲۴ ژانویه با گزینه تحویل در روز بعد پرداخت کرد، اما علاوه بر اینکه مرسوله اشتباه برای وی ارسال شده بود، مشکلاتی را در زمینه حمل و نقل نیز متحمل شده بود. پس از سه روز تاخیر او در نهایت بسته خود را دریافت کرد و متوجه شد که به جای یک گوشی جدید، یک مایع دستشویی برای او ارسال شده است.
دریافت مایع دستشویی به جای آیفون 13 در خرید آنلاین!
در حالی که ارسال کالای اشتباه معمولا در تلفن‌ها اتفاق نمی‌افتد، اما قبل از این هم یک مورد اشتباه در تحویل گوشی‌های آیفون رخ داده بود. یک سال پیش، زنی در چین به جای آیفون ۱۲ پرو مکس، یک ماست با طعم سیب دریافت کرد. این زن ویدئویی را منتشر کرد و توضیح داد که بیش از ۱۵۰۰ دلار برای خرید آیفون جدید از فروشگاه آنلاین رسمی اپل هزینه کرده است.
دریافت مایع دستشویی به جای آیفون 13 در خرید آنلاین!
هر دو آیفون ۱۳ پرو مکس و ۱۲ پرو مکس گران‌ترین گوشی‌های اپل در سال‌های عرضه خود بودند. این گوشی‌ها دارای نمایشگر‌های بزرگ OLED، سیستم‌های دوربین سه‌گانه و باتری‌هایی با ظرفیت بالا هستند، اما قیمت بالای آن‌ها است که آیفون را به هدفی برای سارقان تبدیل می‌کند.
بیشتر بخوانید
آیفون SE۳ چه زمانی عرضه می‌شود؟
انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند/ 26 همت بدهی بیمه‌ها