پریچهره: ساختار اداره کل ورزش و جوانان قدیمی و مربوط به 30 سال پیش است


پریچهره: ساختار اداره کل ورزش و جوانان قدیمی و مربوط به 30 سال پیش است

مراسم تکریم نصرالله پریچهره و معارفه علی جوادی مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان تهران امروز شنبه 16 بهمن با حضور شکوه فر معاون وزیر در محل اداره کل برگزار شد.

به گزارش ایسنا، مراسم تکریم نصرالله پریچهره و معارفه علی جوادی مدیر کل جدید ورزش و جوانان استان تهران امروز (شنبه) با حضور بنیامین شکوه‌فر معاون حقوقی، امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، محمد نبی و برخی از روسای فدراسیون‌های ورزشی در محل اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برگزار شد.

در این مراسم نصرالله پریچهره اظهار کرد: به دلیل کرونا بسیاری از برنامه‌های خود را نتوانستیم به درستی انجام دهیم. البته یکی از اتفاقات خوبی که در دوره مدیریت من افتاد، تخصیص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی مجموعه ورزشی تختی بود که امیدوارم با بازسازی هر چه سریعتر این مجموعه سال آینده شاهد برگزاری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در این مجموعه بعد از سال‌ها شویم.

وی یکی از مشکلات اداره کل ورزش و جوانان استان تهران را قدیمی بودن ساختار آن عنوان کرد و افزود: ساختار اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مربوط به ۳۰ سال پیش است که دیگر جوابگو نیست و نیاز به اصلاح ساختار داریم.

وی گفت: اگر بخواهیم در اداره کل کارها به سرعت انجام شود، باید این اداره کل به سازمان ورزش و جوانان تبدیل شود، با شرایط کنونی روند کارها به کندی پیش می‌رود. البته برای بهبود کارها سختی‌های زیادی را پشت سر گذاشتیم، هر چند هنوز کارهای نیمه کاره زیادی داریم.

در ادامه علی جوادی مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران افزود: کرونا سبب شد تا پریچهره تا در بدترین شرایط کاری برنامه‌های اداره کل را پیش ببرد. من نگرانی‌های او را از وضعیت ورزش استان تهران درک می‌کنم‌ و تلاش خواهم کرد تا ورزش تهران را به جایگاه اصلی برگردانم و اگر خلاهایی در حوزه‌های ورزش همگانی، قهرمانی و حرفه ای وجود دارد مرتفع کنیم.

در ادامه شکوه فر معاون وزیر تاکید کرد: امیدوارم با حضور علی جوادی شاهد تحول خوبی در ورزش و جوانان استان تهران باشیم و تجربه جدیدی که به اداره کل تزریق می کند، روند کار در ورزش و جوانان استان تهران با سرعت بیشتری پیش برود.

در پایان این مراسم علی جوادی حکم خود را از سوی حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیر کل ورزش و جوانان استان تهران دریافت کرد و از زحمات پریچهره نیز با اهدا لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز