لازمه تحقق جهاد تبیین، مبارزه انقلابی، مواجه جهادی و موضع گیری عقلانی است


لازمه تحقق جهاد تبیین، مبارزه انقلابی، مواجه جهادی و موضع گیری عقلانی است

استاندار ایلام با بیان اینکه استکبار ستیزی، مردم سالاری و اقتدار و امنیت از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است، گفت: لازمه تحقق جهاد تبیین، مبارزه انقلابی، مواجه جهادی و موضع گیری عقلانی است. 

دکتر «حسن بهرام‌نیا» در مراسم گرامیداشت دهه مبارک فجر با موضوع "جهاد تبیین " که با حضور اساتید دانشگاه و مراکز آموزش عالی استان برگزار شد، شکل گیری گفتمان مقاومت علیه استکبار در منطقه غرب آسیا، داشتن امنیت داخلی و مردم سالاری از مهم ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران، انقلاب ارزش ها بود و به واسطه این انقلاب بود که در تمامی عرصه ها در مقیاس جهانی به عزت و اقتدار دست یافتیم.

وی افزود: باید از تمامی ایده های صاحب نظران و اساتید برای توسعه استان و رفاه مردم بهره گرفت که در این راستا پذیرایی نقد و نظر همه اساتید و دانشگاهیان هستم.

استاندار ایلام ادامه داد: با وجود تمامی تهدید های نرم و سخت جبهه استکبار در چهار جهت اربعه کشور، اما امروز ایران اسلامی در اوج اقتدار و صلابت همچون نگینی در منطقه غرب آسیا می درخشد.

بهرام نیا با اشاره به دستاوردهای کشور و مقایسه دوران قبل از انقلاب با دوران پس از انقلاب گفت: امروز به برکت خون شهدا در حوزه سلامت رتبه ۷، تولید واکسن رتبه ۱۰، حوزه انرژی رتبه ۲، نفت رتبه ۳، برق رتبه ۱۶، فناوری فضایی رتبه ۱۵، علوم هسته ای رتبه ۱۳، فناوری تولید سلول های بنیادی رتبه ۲ و در قدرت نظامی جزو ۱۳ کشور برتر جهان هستیم.

وی با اشاره به اقتدار امروز ایران در دنیا گفت: امروز به برکت خون شهدا و جهاد علمی جوانان در منطقه توان مقابله جنگ موشکی با آمریکا را داریم که این مهم نشانگر جهاد علمی و نظامی کشور است.

نماینده عالی دولت در استان با بیان اینکه رسالت ما برگرفته از رسالت انبیا است و در عصر حاضر همه موظف هستیم در راستای جهاد تبیین و روشنگری حرکت کنیم، گفت: در کنار جهاد تبیین، می توان به جهاد ملی اشاره کرد که از مصادیق آن انقلاب اسلامی است که حق آمد و باطل را نابود کرد.

بهرام نیا گفت: برای جهاد رسانه ای نیز رسانه ها باید گفتمانی جدید را ایجاد کنند که با ترویج امید آفرینی در جامعه، سیاه نمایی را خنثی کنند.

وی در ادامه بر لزوم تحقق جهاد تبیین و روشنگری در جامعه تاکید کرد و افزود: فتنه سال ۸۸ از مصادیق روشنگری مردم در مقابله با جهالت و نادانی بود که این فتنه با مدیریت مقام معظم رهبری و همراهی مردم با شکست مواجه شد.

استاندار ایلام ادامه داد: برای اینکه بتوانیم در جبهه انقلاب موفق باشیم همه با همدلی و همکاری باید در یک مسیر حرکت کنیم.

دکتر بهرام نیا در پایان لازمه تحقق جهاد تبیین، مبارزه انقلابی، مواجه جهادی و موضع گیری عقلانی است که این سه اصل مهم باید با دقت رعایت و اجرا شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عشق دوست