اجرای طرح جی نف در 20 شهر خراسان شمالی


اجرای طرح جی نف در 20 شهر خراسان شمالی

مدیر کل پست خراسان شمالی از اجرای طرح جی نف در 20 شهر این استان خبر داد.

علی اکبر خانی در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: هنوز پنج شهر در این استان باقی مانده که به زودی اجرا می شود.

وی گفت: یکی از نیازهای اساسی برای اجرای طرح جی نف وجود نقشه پارسل بندی است که اگر این نقشه وجود نداشته باشد به نتیجه واقعی نخواهیم رسید.

خانی با اشاره به اینکه این چالش در سال های گذشته در این استان وجود داشت، افزود: با پیگیری انجام شده در سال ۹۶، قرار بر این شد تا سازمان مدیریت و برنامه ریزی نقشه ها را آماده و سپس در اختیار اداره کل پست استان قرار دهد.

وی با بیان اینکه در ابتدای تابستان امسال نقشه های مذکور در اختیار این اداره کل قرار گرفت، ادامه داد: پنج شهر به علت نبود نقشه پارسل این طرح در آن مکان ها انجام نشده بود که با در اختیار قرار دادن این نقشه ها از سوی سازمان مدیریت و برنامه ریزی طرح جی نف در آن شهرها به زودی اجرایی می شود.

خانی تاکیدکرد: البته قبل از اینکه این نقشه ها در اختیار این اداره کل قرار گرفته شود، پست خراسان شمالی با استفاده از اطلاعاتی که شهرداری‌ها در اختیار قرار داده بودند، طرح را اجرایی کرده بود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه برای اجرای این پروژه به سه بستر آدرس گذاری معابر شهری، نصب پلاک و تهیه نقشه پارسل نیازمند هستیم، ادامه داد: اما اجرای این پروژه همکاری دستگاه های اجرایی همچون شهرداری‌ها و دهیاری‌ها را طلب می کند.

وی تصریح کرد: پلاک کوبی یکی از نیازهای اساسی برای اجرای این پروژه است این در حالی است که در تمامی شهرهای این استان امر پلاک کوبی کد پستی 10 رقمی انجام شده ولی در بجنورد مرکز خراسان شمالی انجام نشده است.
خانی خاطر نشان کرد: شهرداری نیز زیربار اجرای این امر نمی رود چرا که معتقد است برای این نهاد امری هزینه بر بوده در نتیجه باید خود شهروندان انجام دهند که پلاک کوبی از سوی شهروندان نیز امری زمان بر بوده و تا زمان گرفتن پایین کار ساختمان خیلی از افراد سراغ انجام این کار نمی روند.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پیش بینی بورس شنبه 22 اردیبهشت 1403