برخورد قاطع با اراذل‌واوباش و هنجارشکنان مطالبه شهروندان از پلیس و دستگاه قضا است


برخورد قاطع با اراذل‌واوباش و هنجارشکنان مطالبه شهروندان از پلیس و دستگاه قضا است

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: برخورد قاطع با اراذل‌واوباش و هنجارشکنان مطالبه شهروندان از پلیس و دستگاه قضا است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی امروز ۱۷ بهمن‌ماه، با اشاره به حادثه شهادت شهید علی‌اکبر رنجبر در استان فارس و شهید دهقان پور در شهر خرم‌آباد، خواستار برخورد قاطع با اراذل‌واوباش شد و اظهار کرد: از قوه قضائیه و قوه مقننه می‌خواهیم موارد حزن‌انگیز و آزاردهنده‌ای مثل حادثه استان فارس و استان لرستان و موارد مشابه دیگر، شهادت کارکنان انتظامی کشور را مورد حمایت قرار داده و به مطالبه شهروندان در برخورد جدی با اراذل‌واوباش رسیدگی کنند.

وی تصریح کرد: قطعاً با ایجاد تغییرات اساسی در قوانین مجازات و اجرای بدون اطاله دادرسی و اعمال قانون مقتدرانه می‌تواند گامی برای جلوگیری از این رویدادهای تلخ و غمبار باشد. ضمن این‌که جمع‌آوری اراذل‌واوباش باسابقه و نگهداری آنان در مکان‌های خاص که بتواند درس عبرتی برای افراد شرور و بدسابقه باشد از نکات مهم دیگری است که درگذشته به حجت‌الاسلام‌والمسلمین اژه‌ای رئیس محترم قوه قضاییه پیشنهاد دادم.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد: هرگونه مماشات با اراذل‌واوباش و جانیان باندهای توزیع مواد مخدر که همکاری شومی با یکدیگر دارند نظم و امنیت را به خطر می‌اندازد.

شاهرخی اضافه کرد: مأموران انتظامی در برقراری نظم و امنیت در جامعه جان‌فشانی می‌کنند و ما قدردان زحمات پلیس در جامعه خواهیم بود و خواستار برخورد شدید دستگاه قضائی با برهم زنندگان امنیت و آرامش جامعه هستیم.

وی بیان کرد: مأموران پلیس در خط مقدم مبارزه با اشرار، ایجاد امنیت و آرامش در جامعه هستند، دستگاه قضائی و قوه مقننه همه‌جانبه از جان‌برکفان مأموران پلیس حمایت کنند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان ادامه داد: امیدواریم دستگاه قضائی در برخورد هرچه سریع‌تر با عامل این حادثه تلخ‌بار و موارد دیگر باعث تسلی خاطر و مرهمی بر دل خانواده داغدار شهید رنجبر و قوت قلبی برای کارکنان پلیس و آحاد مردم باشد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری