امام جمعه کرمانشاه: مدیران اجرایی برای رفع مشکلات جامعه کارگری تلاش کنند


امام جمعه کرمانشاه: مدیران اجرایی برای رفع مشکلات جامعه کارگری تلاش کنند

کرمانشاه - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر رفع مشکلات جامعه کارگری توسط مدیران و مسوولان دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد و گفت: باید بدانیم بخش مهم شروع انقلاب کارگری بود لذا مهم است هم کارگران و هم مردم در رفاه باشند و هیچ تردیدی در این نیست.  

به گزارش ایرنا، آیت الله «مصطفی علما» روز یکشنبه در دیدار با نخبگان جامعه کار، تلاش و تعاون استان کرمانشاه با بیان اینکه اقتدار ایران را باید در تمام دنیا تبیین کنیم، افزود: ادارات باید خدمت‌دهی به مردم را سرلوحه کار قرار دهند.
امام جمعه کرمانشاه اظهار کرد: امروز دشمن علیه ما ۲ کار انجام می‌دهد، اول تهاجم فرهنگی و دیگری اقتصادی، استکبار با همه دنیا این کار را می‌کند، لذا کسانی که بصیر هستند می‌دانند در این شرایط چکار کنند و در دام استکبار نیفتند، بنابراین ضرورت دارد همه ما پشت سر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حرکت کرده و براساس مدار مدیریتی ایشان برنامه ریزی کنیم.
وی تاکید کرد: خداوند به همه ما بصیرت عنایت فرماید زیرا بصیرت بسیار مهم بوده و زندگی ما را مدیریت می‌کند، در این راستا باید مبارزه با استکبار را داشته باشیم و در میدان باشیم، زیرا استکبار بیکار نمی‌نشیند و مدام در حال توطئه علیه ایران اسلامی است.
آیت الله علما با اشاره به حضور شوم آمریکا در افغانستان اظهار داشت: آمریکایی‌ها وقتی وارد افغانستان شدند اول مطالب کتاب‌های درسی آنها را عوض کردند و با ورود به فرهنگ و دین، اعتقادات مردم را هدف گرفتند البته استکبار عجله‌ای برای نتیجه گیری ندارد، آنها برای ۱۰۰ سال آینده برنامه ریزی می‌کنند.
وی با اشاره به گرانی های موجود اضافه کرد: الان گرانی و بیکاری هست، اما وقتی اینها را در کنار این موقعیتی که داریم می‌گذاریم، می‌بینیم پیشرفت‌های بزرگ و شگرفی در تمام حوزه‌ها داشته‌ایم.
امام جمعه کرمانشاه ضمن اشاره به عزت انقلاب اسلامی یادآور شد: همین کرمانشاه خودمان قبل از انقلاب جولانگاه آمریکایی‌ها بود، آزادانه و هرگونه که دلشان می‌خواست رفتار می‌کردند، اصلاً ایران را مال خودشان می‌دانستند.
نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه گفت: باید تبیین کنیم امروز چه جایگاهی در دنیا داریم، امروز دنیا می‌داند که صنعت هسته‌ای ما تعطیل نمی‌شود زیرا دانش آن بومی شده و در کشور وجود دارد، امروز همه ما مسوول هستیم و باید جهاد تبیین و جهاد غیرت را مدام مطرح کنیم.
آیت الله علما با اشاره به عظمت انقلاب و مدیریت بی بدیل مقام معظم رهبری افزود: موضع گیری های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در دنیا بی نظیر است لذا باید بدانیم این عظمت و این قدرت مجانی بدست نیامده و بابت رسیدن به این نقطه خون دل‌ها خورده‌ایم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان