ماشینهای لاکچری سوپر استارهای ایران !


ماشینهای لاکچری سوپر استارهای ایران !

شاید براتون جالب باشه بدونید معروفترین بازیگران ایران چه ماشینهایی دارند .

الناز شاکردوست (زادهٔ ۷ تیر ۱۳۶۳) بازیگر ایرانی است. او بازیگری را با تئاتر آغاز کرد. در نوزده سالگی، با بازی در فیلم گل یخ (۱۳۸۳) به کارگردانی کیومرث پوراحمد، پا به سینمای ایران گذاشت و در کمتر از یک سال در ۴ فیلم سینمایی نقش‌آفرینی کرد.[۱]بر پایهٔ گزارشی در ۱۳۹۹، «شاکردوست یکی از اصلی‌ترین گزینه‌ها برای ایفای نقش‌های جدی در سینمای ایران است»

ماشینهای لاکچری سوپر استارهای ایران !

علی انصاریان (۱۴ تیر ۱۳۵۶ – ۱۵ بهمن ۱۳۹۹) بازیکن فوتبال، مجری تلویزیون و بازیگر ایرانی بود. او کار خود را در سال ۱۳۷۵ و با بازی در باشگاه فوتبال فجر شهید سپاسی شیراز آغاز و در پرسپولیس به اوج رسید و سرانجام در سال ۱۳۹۰ از حرفهٔ فوتبال خداحافظی کرد. انصاریان پس از فوتبال در حرفه سرگرمی و تلویزیون فعال شد. او در بیش از ده فیلم و مجموعه تلویزیونی بازی کرد و چند برنامه تلویزیونی اینترنتی را اجرا کرد. علی انصاریان همچنین در خرداد ۱۳۹۰ ترانه‌ای به نام «شدید» را به بازار موسیقی عرضه کرد.اما پس از آن خوانندگی را ادامه نداد.انصاریان در ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ دو هفته پس از بستری شدن در بیمارستان فرهیختگان در تهران بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ درگذشت.

ماشینهای لاکچری سوپر استارهای ایران !

بهرام رادان (زاده ۸ اردیبهشت ۱۳۵۸ در تهران) بازیگر، خواننده و تهیه‌کننده موسیقی ایرانی است. او در فیلم‌های فیلم‌سازان سرشناسی چون داریوش مهرجویی و مسعود کیمیایی و واروژ کریم‌مسیحی٬ پوران درخشنده و رخشان بنی‌اعتماد بازی کرده است.

ماشینهای لاکچری سوپر استارهای ایران !

محمدرضا گلزار (زادهٔ ۱ فروردین ۱۳۵۶) بازیگر و خوانندهٔ ایرانی است. او در سال ۱۳۸۵ دریافت‌کنندهٔ بیشترین دستمزد در بین بازیگران بود.گلزار در چندین فیلم پرفروش ایرانی نظیر سلام بمبئی (۱۳۹۴)، آینه بغل (۱۳۹۶)، رحمان ۱۴۰۰ (۱۳۹۷) و ما همه با هم هستیم (۱۳۹۸) حضور داشته‌است. او یکی از گران‌ترین بازیگران ایرانی است.گلزار غیر از فعالیت سینمایی، در چندین سریال نظیر عاشقانه (۱۳۹۵–۱۳۹۶) ساخت ایران ۲ (۱۳۹۷) و گیسو (۱۳۹۹–۱۴۰۰) ایفای نقش کرده‌است.گلزار فعالیت خود را در سال ۱۳۷۷ به‌عنوان نوازندهٔ گیتار گروه موسیقی آریان آغاز کرد. او مدتی بعد بازیگری را برای اولین بار در فیلم سام و نرگس (۱۳۷۹) ساختهٔ ایرج قادری تجربه کرد

ماشینهای لاکچری سوپر استارهای ایران !

لیلا بلوکات (زادهٔ ۴ آذر ۱۳۶۰) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. نقش‌آفرینی شخصیت نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر از جمله نقش‌های شناخته شده بلوکات است. لیلا بلوکات مؤسس خیریهٔ مهر لیلاست.

مهران مدیری (زادهٔ ۱۸ فروردین ۱۳۴۶) کارگردان و تهیه‌کنندهٔ فیلم، بازیگر، خواننده و مجری ایرانی است.مجلهٔ نیوزویک در مقاله‌ای مدیری را بیستمین مرد قدرتمند سال ۲۰۰۹ میلادی در ایران نامید.مدیری ۹ بار برنده جایزه حافظ شده‌است و به همین دلیل رکورد بیشترین برد را در بین کسانی که برنده جایزه حافظ شده‌اند، دارد

ماشینهای لاکچری سوپر استارهای ایران !

نیکی کریمی (زادهٔ ۱۹ آبان ۱۳۵۰) بازیگر و فیلم‌ساز ایرانی است. او یکی از تأثیرگذارترین هنرمندان سینما پس از انقلاب ایران است که در فیلم‌های مهمی نقش آفرینی کرده و با کسب جوایز متعدد از جشنواره‌های گوناگون بین‌المللی، از موفق‌ترین هنرمندان سینمای ایران از لحاظ تعداد جوایز جهانی نیز به‌شمار می‌رود.

ماشینهای لاکچری سوپر استارهای ایران !

بهنوش بختیاری (زادهٔ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴) بازیگر و منشی صحنه ایرانی است.

ماشینهای لاکچری سوپر استارهای ایران !

مهناز افشار (زادهٔ ۲۱ خرداد ۱۳۵۶) هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون اهل ایران است.او بازیگری را با مجموعهٔ تلویزیونی گمشده در سال ۱۳۷۷ آغاز کرد و پس از آن با بازی در فیلم سینمایی دوستان به کارگردانی علی شاه‌حاتمی به سینما نیز راه یافت. افشار در سال ۱۳۸۹ برای ایفای نقش در فیلم سعادت‌آباد، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشنواره فجر به دست آورد.مهناز افشار از سال ۱۳۹۸ در خارج از ایران زندگی می‌کند

طناز طباطبایی (زادهٔ ۲۰ اردیبهشت ۱۳۶۲) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. او سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را در سی و هشتمین جشنواره فجر برای ایفای نقش در فیلم شنای پروانه دریافت کرد

ماشینهای لاکچری سوپر استارهای ایران !

شبنم قلی‌خانی (متولد ۱۹ آبان ۱۳۵۶) بازیگر تلویزیون و سینما اهل ایران است. او با مجموعه تلویزیونی مریم مقدس به شهرت رسید.

ماشینهای لاکچری سوپر استارهای ایران !



منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

فیلم/جزئیات حکم تتلو اعلام شد!‌