کشف محموله 25 تُنی نهاده دامی قاچاق در ایلام


کشف محموله 25 تُنی نهاده دامی قاچاق در ایلام

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی ایلام از کشف محموله 25 تُنی نهاده دامی قاچاق در شهر ایلام خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس ایلام، سردار دلاور القاصی مهر روز دوشنبه اظهار داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله و کنترل و رصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال محموله ۲۵ تنی قاچاق کنجاله سویا موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در راستای مبارزه و مقابله با قاچاقچیان و مخلان نظم اقتصادی و در اجرای طرح مقابله با قاچاق کالا و ارز ، پس از هماهنگی قضائی با بررسی محموله مذکور که فاقد هرگونه اوراق مثبته گمرکی و یا مدارک قانونی بود،قاچاق بودن آن محرز و مقدار ۲۵ تُن نهاده دامی قاچاق و غیر مجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان ایلام یادآور شد: ارزش ریالی کالاهای کشف شده برابر اعلام کارشناسان ، بالغ بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که در این راستا متهم دستگیر شده به همراه پرونده، برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد.‌

دستگیری هشت سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت در ایلام

جانشین انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری هشت سارق سابقه دار و کشف ۱۶ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ قدرت حیدری زاد اظهار داشت : به منظور احساس رضایتمندی شهروندان با هدف افزایش احساس امنیت ، برخورد با سارقان در دستورکار پلیس این شهرستان قرار گرفت .

وی افزود : تیم های تجسس یگانهای اجرائی با انجام کار اطلاعاتی ، موفق به شناسایی و دستگیری تعداد هشت سارق سابقه دار و کشف یکدستگاه خودرو سرقتی و مقادیر قابل توجهی محتویات داخل خودرو و اموال مسروقه شدند.

جانشین انتظامی شهرستان ایلام تصریح کرد : سارقان دستگیر شده در تحقیقات فنی پلیس به ۱۶ فقره انواع سرقت اعتراف کرده و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی گردیدند .

سرهنگ حیدری زاد با اشاره به دیگر اقدامات ماموران انتظامی در اجرای این طرح به دستگیری ، تعداد هفت نفر ارازل و اوباش تحت تعقیب و سه نفر معتاد متجاهر اشاره کرد و گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هرکس به هر طریقی بخواهد این مهم را خدشه دار کند با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان